Timp Liber

Filmul „Don’t Look Up”, record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore

Filmul „Don’t Look Up” regizat de Adam McKay, cu Leonardo DiCaprio şi Jennifer Lawrence în distribuţie, a stabilit un record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore.

În a doua săptămână de la lansarea pe platforma de streaming, filmul a înregistrat 152,29 de milioane de ore de vizionare, între 27 decembrie şi 2 ianuarie. Astfel, el a ajuns cel mai urmărit film în limba engleză pe Netflix la nivel global, potrivit Variety.

„Don’t Look Up”, în care joacă şi Meryl Streep, Cate Blanchett, Jonah Hill şi Timothée Chalamet, a fost lansat în câteva cinematografe pe 10 decembrie şi a avut premiera pe Netflix pe 24 decembrie. În primele două zile online, el a înregistrat 111,03 milioane de ore de vizionare.

Locul al doilea în săptămâna încheiată pe 2 ianuarie a fost ocupat de „The Unforgivable”, cu Sandra Bullock, care a acumulat 21,3 milioane de ore de vizionare, urmat de „The Lost Daughter”, primul lungmetraj regizat de actriţa Maggie Gyllenhaal, cu 18,3 milioane de ore.

Filmul lui McKay a primit critici împărţite, iar în mediul online a stârnit dezbateri aprinse.

Kate Dibiasky, interpretată de Lawrence, este absolventă a facultăţii de Astronomie şi, împreună cu profesorul ei, dr. Randall Mindy, jucat de DiCaprio, face o descoperire uluitoare: o cometă care orbitează în Sistemul Solar. Prima problemă este că traiectoria ei indică o coliziune directă cu Pământul. A doua este că nimănui nu pare să-i pese.

Aparent, vestea unei comete de dimensiunea Everestului care ar putea distruge Pământul este una greu de digerat. Cu ajutorul doctorului Oglethorpe, Kate şi Randall pornesc într-un turneu mediatic, care îi poartă din cabinetul indiferentei preşedinte Orlean şi al fiului ei angajat în funcţia de şef de personal, Jason, până în studiourile „The Daily Rip”, un matinal plin de viaţă, găzduit de Brie şi Jack.

La doar şase luni distanţă de impactul cometei cu Pământul, gestionarea unui flux de ştiri de 24 de ore şi atragerea atenţiei publicului obsedat de reţelele de socializare înainte de a fi prea târziu se dovedeşte a fi o sarcină surprinzător de comică.

Filmul, care păstrează momente cheie şi după genericul de final, prezintă eforturile celor trei oameni de ştiinţă în a convinge planeta de existenţa cometei care o va distruge. Se confruntă cu teorii ale conspiraţiei, cu interese economico-politice şi indiferenţă.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

4 ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

4 ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

5 ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

6 ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

9 ore ago

Acest website folosește cookies