Facebook a confirmat că de anul următor va introduce reclame pe WhatsApp. Anunțul a fost făcut la Summit-ul anual din Olanda, unde compania a ilustrat și modul în care vor arăta reclamele în aplicație.
Reclamele vor fi afișate ărin noua funcție WhatsApp Statuses, care va permite utilizatorilor să posteze poze, înregistrări video sau mesaje text, care vor dispărea după 24 de ore și care va ocupa întregul ecran, similar cu Instagram Stories, scrie TechRadar.
Silde-urile prin care Facebook a prezentat noua funcție a WhatsApp au fost fotografiate de Olivier Ponteville, șeful agenției de marketing digital Be Connect și răspândite în mediul online de Matt Navarra.
Rămâne de văzut dacă utilizatorii WhatsApp vor primi cu bunăvoință reclamele. Până la urmă, cartea de vizită a aplicației de mesagerie este criptarea mesajelor end-to-end și, dacă Facebook va recolta datele din aceste reclame, WhatsApp nu pare să rămână o aplicație la fel de confidențială ca până acum.
Foto: Pexels
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies