Ştiri

EY anunță o alianță globală cu UiPath

EY anunță alianța încheiată între UiPath, unul dintre principalii furnizori de software pentru automatizarea proceselor (Robotic Process Automation), și Ernst & Young LLP (EY US), cu scopul de a susține creșterea gradului de adoptare a tehnologiei de automatizare în cadrul organizațiilor. Alianța a fost încheiată, de asemenea, cu firmele membre ale EY din România și India, avându-se în vedere extinderea ulterioară a parteneriatului la nivel global.

Alianța EY-UiPath integrează expertiza celor două companii într-o ofertă comună care cuprinde definirea strategiei de automatizare inteligentă, elaborarea de modele operaționale de automatizare, identificarea zonelor cu potențial de automatizare și implementarea soluțiilor dezvoltate, precum și asigurarea asistenței operaționale pentru automatizările implementate, conform unui comunicat trimis de către companie.

Prin valorificarea acestor capacități integrate, organizațiile pot adopta tehnologiile de automatizare, având la dispoziție resurse extinse atât din sfera de business, cât și din tehnologie pentru o abordare unitară.

”Platforma de hiperautomatizare a UiPath și metodologia de implementare dezvoltată de EY, care cuprinde soluții standard pentru diverse industrii sau arii de business, pot ajuta companiile să deruleze cu succes o implementare la scara mare. Mai mult, prin această alianță a partenerilor de business și tehnologie, companiile pot avansa în transformarea proceselor la nivel global”, precizează reprezentanții EY.

Potrivit unui studiu recent realizat de Gartner, se estimează că 69% dintre activitățile de rutină realizate în prezent de manageri vor fi complet automatizate până în 2024. Această creștere spectaculoasă a adoptării RPA și a tehnologiilor din sfera inteligenței artificiale, cum ar fi învățarea mecanică (Machine Learning), agenții virtuali (chatbots), procesarea limbajului natural (Natural Language Processing) și analiza automată a imaginilor, ajută companiile să acceseze noi niveluri de eficiență și eficacitate și încurajează transformarea digitală.

Munca digitală, un atu pentru companii

Într-un moment în care organizațiile își regândesc viitorul în contextul crizei globale provocate de pandemia COVID-19, s-a putut observa o rezistență crescută a celor care s-au bazat pe forța de muncă digitală pentru a răspunde provocărilor ce au afectat angajații într-un interval de timp foarte scurt. În acest context, implementând platforma de automatizare a UiPath, echipele EY vor ajuta companiile să creeze o forță de muncă digitală bazată pe integrarea diverselor tehnologii de automatizare, nu numai pentru a-și desfășura activitățile diferit – adică mai bine, mai rapid și cu costuri mai mici – ci și pentru a face lucruri diferite, pentru a răspunde noilor cerințe de piață.

EY este unul dintre principalii furnizori ai unei game extinse de servicii de consultanță în automatizarea inteligentă (IA), oferind servicii de asistență în definirea strategiei și implementarea automatizării inteligente la nivel global. Datorită cunoașterii profunde a industriilor și a proceselor financiare și operaționale, EY vine în sprijinul clienților săi cu soluții care să genereze valoare pe termen lung.

Alianța globală cu UiPath reprezintă cea mai importantă etapă a parteneriatului început încă din 2016 cu EY România.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

24 de minute ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

28 de minute ago

Investimental lansează PIES, o premieră pentru piața de capital din România

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…

30 de minute ago

eMAG lansează Hair & Make-up Shop

eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…

31 de minute ago

Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei care deține Jean Paul Gaultier. Evaluările depășesc toate așteptările

Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei Puig, care deține mărci de lux precum Carolina…

37 de minute ago

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite (P)

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare…

45 de minute ago

Acest website folosește cookies