Ştiri

Eturia investeşte 500.000 de euro într-o platformă care va integra oferte şi servicii ale companiei şi ale altor agenţii de turism

Touroperatorul Eturia a anunţat miercuri extinderea portofoliului cu TravelHubX, o platformă business to business de pachete şi servicii dedicată agenţiilor de turism, în care va investi până la 500.000 euro în doi ani şi cu care vrea să se extindă în regiune de anul viitor.

„Eturia anunţă extinderea portofoliului cu TravelHubX, o platformă de rezervări dedicată agenţiilor de turism. Cea mai nouă companie a Grupului Eturia integrează oferte şi servicii, serviciile platformei TravelHubX se adresează agenţiilor de turism intermediare care vor să aibă într-un singur loc ofertele turistice de top ale agenţiilor organizatoare, precum şi ale hotelierilor. Pachetele de vacanţă şi călătorii, regăsite în platformă, vor îndeplini toate condiţiile impuse de Eturia”, a informat compania.

Platforma este un agregator de oferte ce va asigura acces la parteneriate exclusive agenţiilor care caută vacanţe pentru clienţii proprii.

„Observăm că acum românii sunt şi mai interesaţi de vacanţele exotice care să îmbine serviciile de calitate cu siguranţa, iar acest lucru s-a aliniat astăzi cu investiţiile în tehnologie, demarate de Eturia încă din 2019, pentru simplificarea proceselor de business. TravelHubX, deşi este o platformă business to business, are în prim plan clientul care alege excelenţa, valoarea care a definit Eturia încă de la lansare”, declară Sorin Stoica, cofondator Eturia.

Începând din această săptămână, agenţiile de turism pot accesa pachetele Eturia pe platformă, care va continua să fie dezvoltată, atât din punct de vedere tehnic, cât şi din punct de vedere a varietăţii de produse.

„Pe termen scurt vor fi adăugate cele peste 400 de hoteluri direct contractate din portofoliul Eturia, precum şi biletele de avion la companii de linie şi charter, către destinaţii exotice, la tarife speciale. Ulterior pachetele de pe TravelHubX vor fi extinse şi cu oferte ale altor agenţii touroperatoare. Dezvoltarea TravelHubX a fost făcută după o cercetare a pieţei actuale. În timp ce investiţia iniţială a fost de peste 100.000 euro, fondurile alocate până la sfârşitul anului urmează să depăşească 250.000 euro, ajungând astfel până la 500.000 euro în 2 ani. Investiţia a fost şi va fi destinată, în special, platformei software (development & cloud services) dar şi extinderii către alte pieţe din regiune, începând cu anul 2022”, mai arată compania.

TavelHubX va conţine, pe lângă ofertele altor agenţii, toate pachetele create de Eturia, prima agenţie de turism din România specializată în vacanţe exotice personalizate de tip tailor-made. Asigurarea medicală este inclusă în toate pachetele şi acoperă inclusiv îmbolnăvirea de COVID-19 înainte sau în timpul călătoriei.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

20 de ore ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

20 de ore ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

20 de ore ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

21 de ore ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

22 de ore ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

o zi ago

Acest website folosește cookies