Compania germană de utilităţi E.ON suspendă publicitatea şi postările pe Facebook şi Instagram, luând astfel atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei promovate de aceste reţele, potrivit unui comunicat remis, joi, Agerpres.
„La E.ON, acţionăm în conformitate cu valorile esenţiale, cum ar fi respectul, diversitatea şi toleranţa. Ne opunem expres şi hotărât rasismului, instigării la ură şi discriminării. De asemenea, aşteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noştri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul şi rolul nostru pe Facebook şi Instagram”, spun oficialii companiei.
Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunţurile, postările şi activităţile pe Facebook şi Instagram până la o notificare ulterioară.
„Luăm atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”, se mai arată în comunicat.
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,2 milioane de clienţi.
E.ON se alătură astfel unei campanii la nivel mondial de boicotare a Facebook, susţinută de giganţi precum Coca-Cola, Unilever, Starbucks, Ford, Adidas sau HP.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies