Compania Dedeman, lider pe piața de bricolaj autohtonă, deținută de frații Dragoș și Adrian Pavăl, împlinește 25 de ani de existență, timp în care au ajuns la 45 de magazine la nivel național și afaceri de peste un miliard de euro, potrivit companiei.
„25 de ani înseamnă și mult, dar și puțin. Dacă ar fi să ne comparăm cu mari concerne germane sau americane, suntem încă adolescenți. Dar, în contextul istoriei noastre, avem o vârstă respectabilă; sunt puține lucruri care dăinuie un sfert de secol în viața unui om”, a declarat Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.
În 2003, frații Pavăl au deschis primul magazin Dedeman de dimensiuni mari (3.300 metri pătrați), la Suceava. În prezent, acesta a fost relocat și are o suprafață de peste 13.700 metri pătrați.
Citiți și: Care este industria în care antreprenorii români sunt imbatabili
În 200, Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri, iar doi ani mai târziu, retailerul a devenit lider și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28. Astăzi, rețeaua națională este compusă din 45 de magazine, fiecare având peste 45.000 de repere, și 9.400 dde angajați. Dedeman se pregătește pentru inaugurarea unității din Băneasa, cea mai mare investiție a companiei – 30 de milioane de euro.
La începutul lui 2016 Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia. Afacerile retailerului au depășit un miliard de euro anul trecut.
FOTO: Dedeman
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies