1. Revenirea la orarul complet. Nu înțeleg de ce orele au rămas contractate la școală. Ca alternativă avem: diminuarea vacanței și recuperarea orelor pierdute.
2. Evaluarea prin teste naționale a cunoștințelor tuturor elevilor claselor I-XIII, la toate materiile, pentru a ști exact care sunt lacunele lor în urma experienței învățării online, la nivel național, regional, pe unități de învățământ, la nivelul profesorilor și al fiecărui elev.
Doar așa ne vom face bine, știind exact unde suntem și ce avem de făcut în calitatea noastră de părinți și de profesori. Nu la evaluarea națională sau la bacalaureat, când e prea târziu. Nu la absolvirea studiilor când realizăm absența competențelor reale minimale pentru o viață decentă.
De gândit apoi pașii următori la nivelul fiecărei scoli, inclusiv la nivelul Ministerul Educației, pentru a permite intervenția sistemică în funcție de realitățile de pe teren, cu predarea remedială asigurată la nivel național – am curajul să spun chiar cu un corp de profesori buni voluntari care să lucreze online cu elevii cu dificultăți din orice colț al țării care nu găsesc profesori buni la nivel local.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies