Disney a anunţat că va închide „cel puţin 60” dintre magazinele sale din America de Nord anul acesta pentru a se concentra pe vânzarea online.
Aceste închideri nu vor reprezenta prima etapă, numărul unu mondial în divertisment subliniind într-un comunicat că va „reduce semnificativ punctele de vânzare fizice” pentru a dezvolta comerţul online.
„Comportamentul consumatorilor s-a îndreptat către vânzările pe internet şi paralel, pandemia a modificat ceea ce consumatorii aşteaptă de la distribuitor”, a declarat într-un comunicat Stephanie Young, responsabilă cu produsele de consum, jocuri şi cu editura pentru Disney.
Compania speră să dezvolte anul viitor platforma sa de vânzări „shopDisney” şi integrarea acestuia din urmă cu aplicaţii mobile dedicate parcurilor sale tematice şi cu prezenţa sa pe reţelele sociale.
Aceste modificări vor fi însoţite de crearea de noi produse ale diferitelor mărci deţinute de Disney (haine pentru adulţi, produse pentru casă şi altele derivate), adaugă comunicatul.
Grupul nu precizează unde vor fi site-urile în cauză, nici numărul reducerilor de locuri de muncă pe care le vor provoca aceste închideri.
În lume sunt în jur de 300 magazine Disney.
Sursa: AFP/News.ro
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies