Retailerul de articole sportive Decathlon continuă să extindă reţeaua de spaţii comerciale şi a inaugurat primul magazin din Buzău, în urma unei investiții de 800.000 de euro.
Centrul are o suprafață de aproape 1.400 de metri pătrați și pune la dispoziţia consumatorilor mai mult de 5.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi, printre care drumeție montană, natație, sporturi de echipă, fitness, alergare, sporturi de combatere, tenis, vânătoare, pescuit, echitație, ciclism, role, patinaj, schi și multe altele.
Acesta este al doilea spațiu comercial deschis în acest an de retailer, magazinul din Buzău ducând rețeaua națională la 21 de unități.
„Tot mai mulţi români sunt interesaţi de menţinerea unui stil de viaţă sănătos, asociat, de cele mai multe ori cu practicarea sportului şi a exerciţiilor fizice constante. Este o schimbare de mentalitate din ultima perioadă de care ne bucurăm și pe care o susţinem prin deschiderile de noi magazine la nivel naţional”, a declarat Alex Domşa, Director de Expansiune, Decathlon România.
De la începutul anului 2017, în afara ceor două noi magazine, retailerul sportiv a inaugurat și sediul logistic din Ştefăneşti, ce va deservi trei țări europene, și a extins spațiul din centrul comercial Pallady din Capitală.
Până la finalul anului, retailul urmează să inaugureze un nou magazin în Piatra Neamț, ajungând astfel la o rețea de 22 de magazine.
La nivel național, Decathlon are peste o mie de colaboratori, într-o rețea de 21 de magazine, la care se adaugă platforma online.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies