Decathlon deschide un magazin la Buzău şi reţeaua ajunge la 21 de unităţi în România

Cristina Dobreanu 12/12/2017 | 18:59 Ştiri
Decathlon deschide un magazin la Buzău şi reţeaua ajunge la 21 de unităţi în România

Retailerul de articole sportive Decathlon continuă să extindă reţeaua de spaţii comerciale şi a inaugurat primul magazin din Buzău, în urma unei investiții de 800.000 de euro.

Centrul are o suprafață de aproape 1.400 de metri pătrați și pune la dispoziţia consumatorilor mai mult de 5.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi, printre care drumeție montană, natație, sporturi de echipă, fitness, alergare, sporturi de combatere, tenis, vânătoare, pescuit, echitație, ciclism, role, patinaj, schi și multe altele.

Acesta este al doilea spațiu comercial deschis în acest an de retailer, magazinul din Buzău ducând rețeaua națională la 21 de unități.

„Tot mai mulţi români sunt interesaţi de menţinerea unui stil de viaţă sănătos, asociat, de cele mai multe ori cu practicarea sportului şi a exerciţiilor fizice constante. Este o schimbare de mentalitate din ultima perioadă de care ne bucurăm și pe care o susţinem prin deschiderile de noi magazine la nivel naţional”, a declarat Alex Domşa, Director de Expansiune, Decathlon România.

De la începutul anului 2017, în afara ceor două noi magazine, retailerul sportiv a inaugurat și sediul logistic din Ştefăneşti, ce va deservi trei țări europene, și a extins spațiul din centrul comercial Pallady din Capitală.

Până la finalul anului, retailul urmează să inaugureze un nou magazin în Piatra Neamț, ajungând astfel la o rețea de 22 de magazine.

La nivel național, Decathlon are peste o mie de colaboratori, într-o rețea de 21 de magazine, la care se adaugă platforma online.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.