Ştiri

De ce sunt bune recenziile? Răspunsul vine de la Retargeting Biz

Ce măsuri a aplicat antreprenorul Rareș Bănescu (foto) în propriul business, în plină pandemie? În urmă cu un an, acesta a decis să facă o schimbare majoră în compania sa Retargeting Biz, astfel încât să accelereze procesul de dezvoltare. În acest context, a decis că Retargeting are nevoie de integrarea sistemului de recenzii numit NPS (Net Promoter Score), folosit cu succes în toata lumea de unele dintre cele mai mari corporații, de aproape 18 ani.

Următorul pas a fost angajarea Juliei Moater, în poziția de Head of Customer Experience, un specialist în domeniu cu foarte multă experiență, care a trebuit nu doar să supravegheze și să integreze NPS în sufletul companiei, dar să se și asigure ca toți angajații și toate procedurile se aliniază noii direcții, aceea de a fi o companie orientată 100% către oameni, deopotrivă clienți și angajați.

Sistemul NPS presupune chestionarea clienților în diferite puncte ale interacțiunii lor cu compania prin intermediul a doar două întrebări: 1. „Pe o scară de la 1 la 10, în ce măsură ați fi dispus să recomandați Retargeting Biz prietenilor sau familiei?” si 2. „De ce?”. Răspunsurile sunt apoi împărțite în 3 categorii, cei care răspund cu note de la 1 la 6 sunt Detractori, cei care răspund cu 7 sau 8 sunt Pasivi, iar cei care răspund cu 9 sau 10 sunt numiți Promoteri. Din procentajul Promoterilor se scade procentajul Detractorilor și se obține un scor între -100 și +100.

La început, Retargeting Biz, a avut un scor apropiat de 0 din cauza cantității copleșitoare de Detractors. Au fost sunați și ascultați toți clienții care au acordat note sub 9 și, ca urmare, s-au produs o serie de schimbări majore: s-a mărit departamentul de Suport clienți de 4 ori, pentru a putea deservi într-un timp cat mai scurt toate cererile, s-au angajat Specialiști PPC pentru a ajuta clienții în luarea celor mai bune decizii cu privire la promovarea afacerii lor și s-au desemnat programatori special pregătiți pentru departamentul de suport în vederea rezolvării cat mai urgente a posibilelor probleme tehnice. Nu în ultimul rand, s-au revizuit și schimbat toate procedurile interne pentru a evita reproducerea neplăcerilor din trecut.

Rezultatele nu au întarziat să apară. Pe lângă creșterea susținută a scorului NPS, cu o valoare de 71 în prezent, Retargeting Biz a înregistrat creșterea bazei de clienți cu 14%, înjumătățirea ratei de anulare a abonamentelor și dublarea valorii per client. În plus, comentariile din social media din ultimele luni sunt foarte bune, iar recomandările clienților actuali către potențialii clienți sunt cea mai bună și reală reclamă.

Retargeting nu se oprește aici, își dorește sa ajungă la un NPS susținut de peste 90, lună de lună. Urmează lansarea câtorva zeci de functionalități noi, inspirate atât de cererile clienților, cât și de experiența companiei de aproape 7 ani pe piața de ecommerce, printre ele numărându-se și un nou tip de triggered email, numit sugestiv Feedback, ce va permite abonatilor Retargeting să-și integreze la randul lor sistemul NPS pentru afacerea lor, plus consultanță specializată acolo unde va fi cerută.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies