Vânzările Cosmetic Plant au crescut în primul semestru cu 15%, la 6,8 milioane lei (1,5 milioane euro), a anunțat marți producătorul de cosmetice.
Evoluția afacerilor a fost susținută de „faceliftul” realizat la ȋnceputul anului gamei de produse pentru îngrijirea părului, precum și de extinderea rețelei de distribuție sau de vremea călduroasă, potrivit companiei.
Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului.
Ȋn ceea ce privește exporturile, cel mai important progres a avut loc ȋn Ungaria, unde vȃnzările au crescut cu circa 40% față de primul semestru din 2016, ca urmare a listării produselor Cosmetic Plant ȋn noi farmacii independente, lanțuri de farmacii și la alți distribuitori.
“Ȋn următoarea perioadă, investițiile sunt concentrate pe implementarea unui proiect de retehnologizare ȋnceput anul acesta şi finanțat ȋn totalitate din resurse proprii. Compania și-a propus achiziționarea unui nou utilaj automat, care ar urma să eficientizeze și să dinamizeze procesul de producție”, arată Cosmetic Plant.
Compania și-a păstrat targetul pe 2017 privind o creștere de 10%. Astfel, vânzările ar urma să ajungă la circa 11,5 milioane de lei, de la 10,4 milioane de lei în 2016.
Sursa foto: Cosmetic Plant
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies