Ştiri

COS se apropie de afaceri de 23 mil. euro în T4 și continuă expansiunea regională

Compania COS, prezentă pe piața soluțiilor de amenajare a interioarelor, se apropie de afaceri de 23 milioane euro la nivelul trimestrului al 4-lea din 2021, reprezentând contracte de consultanță, design interior și amenajare completa pentru spații de interior, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă a anului 2020. Totodată, compania continuă expansiunea regională, prin inaugurarea unei noi reprezentanțe la Iasi, având în vedere dezvoltarea accelerată înregistrată în ultimii ani în zona de est a țării.

75% din business-ul COS în 2021 provine dinspre segmentul de birouri, domeniul principal de activitate al COS [Corporate Office Solutions], cererea provenind în principal din partea unor mari companii care activează în industrii precum software / IT&C, servicii financiare și consultanță, companii cu activități online. Se înregistrează însă o cerere din ce în ce mai crescută din partea altor segmente noi din piață, care încep să investească agresiv în spațiile de interior, având în vedere noile cerințe privind siguranța și sănătatea ocupanților.

“Sectorul medical (spitalele și clinicile publice și private), cel educațional (în special școlile private) sau sectorul ospitalității (hoteluri dar și restaurante) au început să investească din ce în ce mai mult în designul și amenajarea spațiilor interioare, atât ca urmare a noilor tendințe sanitare și preocupării pentru wellbeing, cât și din punct de vedere al competiției din ce în ce mai crescute. Designul și confortul oferit în spațiile interioare au devenit elemente puternic diferențiatoare pentru clientul final, având în vedere competiția din ce în ce mai crescută între jucătorii activi pe aceste segmente,” declară Christophe Weller, fondator COS.

Alături de reprezentanța oficială din București și de cele două birouri regionale din Timișoara și Cluj, COS a inaugurat recent o nouă reprezentanță la Iași, în United Business Center 3.

“Toate transformările prin care trece mediul de business în general și modul în care se dezvoltă România la nivelul orașelor regionale reprezintă oportunități pentru COS. Românii sunt din ce în ce mai preocupați de design, de îmbunătățirea confortului interior al spațiilor și vedem o preocupare din ce în ce mai crescută pentru calitate. Prețul nu mai este principalul diferențiator în piață, iar factori precum eficiența și siguranța spațiilor câștigă din ce în ce mai mult teren,” adaugă oficialul COS.

COS numără aproape 100 de angajați la nivelul întregii țări și derulează o campanie continuă de recrutare, în condițiile în care și domeniul amenajaăilor interioare se confruntă cu o lipsă acută de specialiști și forță de muncă calificată.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies