Ştiri

Compania românească Retargeting.biz continuă dezvoltarea în Grecia și anunță ceva nou

Prezent pe patru piețe europene, respectiv România, Bulgaria, Grecia și Ungaria, compania românească Retargeting.biz mai face un pas în strategia sa de dezvoltare: tocmai a anunțat că devine partenerul Mastercard în Grecia, în cadrul programului Digital Doors, ce se va desfășura în cursul anului 2021. Prin această inițiativă, se dorește susținerea business-urilor locale în tranziția lor către digitalizare și mediul online, potrvit unui comunicat de presă.

Retargeting s-a lansat în Grecia în urmă cu doi ani și deține un birou în Atena. Echipa din capitala elenă se va mări anul acesta ca urmare a creșterii business-ului și deschiderii unei noi divizii. În privința portofoliului de clienți de pe piața grecească, Retargeting.biz estimează o creștere de peste 150% până la finalul anului 2021.

„În Grecia, atât guvernul elen cât și companii din sectorul privat au inițiat acțiuni de încurajare a business-urilor offline pentru a face tranziția către online, a business-urilor mici și medii, puternic afectate de pandemie. Mastercard lansează un program în acest sens, iar Retargeting este printre partenerii selectați, lucru de care suntem foarte mândri și bucuroși”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondator al Retargeting.biz.

În cadrul programului, Retargeting oferă posibilitatea companiilor grecești să acceseze o gamă largă de servicii de marketing automatizat dintr-o singură platformă, cu accent pe creșterea ratei de conversie și a vânzarilor și eficientizarea resurselor umane.

“Suntem înscriși în campanie cu o promoție specială, -20% pentru posesorii de carduri Mastercard și 15% pentru ceilalți, timp de 6 luni pentru pachetele Premium, care includ asistență completă pentru clienți în implementarea și optimizarea campaniilor, plecând tocmai de la ideea că majoritatea nu au cunoștinte avansate de e-commerce și vor primi suportul nostru full în configurarea platformei și setarea campaniilor de promovare”, menționează Rareș Bănescu.

La nivel global, Retargeting.biz va avea în acest an două lansări importante, prima lansare fiind previzionată în prima parte a anului, cu modificări majore asupra produsului existent și noi servicii adăugate.

 

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

3 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

3 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

3 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

3 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

3 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 zile ago

Acest website folosește cookies