Ştiri

Cognizant Softvision România ajunge la 2.000 de angajați

Cognizant Softvision a anunțat astăzi că a ajuns la 2.000 de angajați în România, fiind astfel unul dintre cei mai mari angajatori de tehnologie din țară.

Pe lângă angajarea a peste 400 de ingineri software, de la începutul acestui an, compania a deschis și noi studiouri în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Baia Mare.

„A ajunge la 2.000 de angajați este o etapă importantă și un indicator puternic al angajamentului nostru față de creșterea în România, în special într-un an în care ne-am confruntat cu toții cu situația COVID-19”, a declarat Mihai Constandiș, Country Manager, Head of Eastern Europe Studios, Cognizant Softvision. „Am trecut la un model de business 100% cu munca de la distanță de la începutul pandemiei și intenționăm să continuăm să operăm în acest mod și să fim atenți la sănătatea și bunăstarea angajaților noștri, atât timp cât situația o impune. Am implementat un “work from home journey”, prin care încercăm să stăm conectați, constant, în mediul virtual. Experiența și capacitatea noastră de a ne dezvolta se datorează în mare parte culturii noastre vibrante, care este un element esențial pentru succes atunci când vine vorba de gestionarea și lucrul într-un model de business cu echipe distribuite”, a spus Mihai Constandiș.

Cognizant Softvision România și-a extins business-ul cu peste 40 de clienți noi în ultimele zece luni, din domenii precum servicii financiare, asistență medicală, educație și industrii de bunuri de larg consum, business-uri care caută să-și îmbunătățească ofertele digitale, în special în urma COVID-19.

„De când ne-am unit forțele cu Cognizant, prin abordarea noastră unică de inginerie, design și dezvoltare de produse și servicii digitale am reușit să oferim soluții inovatoare și experiențe digitale de impact pentru clienții noștri”, a spus Andres Angelani, CEO, Cognizant Softvision. „Ne concentrăm să ne dezvoltăm continuu și aspirăm să fim cel mai cunoscut brand din lume pentru crearea de produse și soluții digitale care conectează brandurile cu consumatorii.”

Andrei Dumitru

Recent Posts

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

3 ore ago

ANPC: La vopsirea ouălor nu utilizaţi vopsea pentru alte destinaţii, precum cea tipografică sau pentru textile

Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…

5 ore ago

Studiu Revolut: Cum vor petrece europenii concediul din acest an

Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…

5 ore ago

Indotek Group investește 16 milioane de euro în Plaza M

Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…

6 ore ago

Google a plătit 20 de miliarde de dolari în 2022 pentru a fi motorul de căutare implicit în Safari

Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…

6 ore ago

Studiu: Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…

6 ore ago

Acest website folosește cookies