Valoarea cheltuielilor realizate în jurul Zilei Îndrăgostiților a crescut cu 49%, în ultimii trei ani, până la cel mai ridicat nivel de până acum, arată studiul „Mastercard love index”, bazat pe analiza plăților cu cardul din peste 200 de țări.
Deși majoritatea cadourilor încă sunt cumpărate din magazinele clasice, și shoppingul pe internet crește în popularitate. Din 2014 până în prezent, s-a semnalat o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.
Cei din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250%, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde creșterea este de 56%. Lideri la cumpărături făcute pe internet rămân europenii, care în proporție de 19% preferă mediul online în detrimentul magazinelor clasice.
Totodată, ziua care precede Valentine’s Day este cea mai aglomerată. Majoritatea cumpărăturilor se fac în 13 februarie, arată studiul Mastercard, care precizează că, în ultimii trei ani, circa 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate pe ultima sută de metri.
Preferințele îndrăgostiților pentru ziua de 14 februarie se îndreaptă mai ales către restaurante, dovadă stă creșterea cu 102% a cheltuielilor în această direcție. Pentru servicii hoteliere creșterea este de 50% în ultimii trei ani.
FOTO: Mediafax
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies