Ştiri

Ce cumpără femeile de Black Friday

Produsele pentru îngrijirea părului, Home & Deco, aparatele de îngrijire personală, consumabile pentru frizerie și coafură și mobilierul de grădină sunt categoriile cu cele mai mari încasări, de la începutul campaniei de Black Friday 2021, pe Esteto.ro, magazin online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria.

Esteto.ro a anunțat campania de Black Friday 2021 pentru intervalul 1-14 noiembrie, cu reduceri între 5% și 50% la aproape 30.000 de produse, la care se adaugă alte câteva zeci de mii de produse listate pe platforma Esteto Marketplace.

„Dacă analizăm toate vânzările Esteto de la începutul lunii noiembrie și comparăm prețurile pe care le practicăm în afara campaniei curente, observăm că valoarea medie a reducerii oferite clienților în Black Friday 2021 este de 22% – practic, dacă clienții ar fi făcut aceleași achiziții pe Esteto.ro în luna octombrie 2021, ar fi avut plătit cu 22% mai mult ca acum”, spune Octavian Jomir (foto), CEO Esteto.ro.

În medie, de la începutul campaniei de Black Friday din acest an, clientele Esteto.ro au făcut cumpărături în valoare de 195 de lei/ comandă, în creștere de la 170 de lei/ comandă plasată în BF 2020. Cea mai mare achiziție, în valoare de 33.020 de lei, a fost făcută în Esteto Marketplace chiar în dimineața primei zile a evenimentului de shopping (1 noiembrie 2021), în timp ce comanda cu cele mai multe produse în coș, 136 de bucăți, a fost plasată de o clientă în data de 7 noiembrie.

Până acum, ziua cu cele mai multe comenzi și cel mai mare număr de produse vândute de Esteto.ro în BF 2021 a fost 2 noiembrie.

„Ne așteptăm ca vineri, 12 noiembrie, să doborâm toate recordurile în materie de vânzări de Black Friday 2021 – comenzi plasate, număr de produse comandate și valoarea acestora –, iar pentru asta ne-am asigurat că stocurile sunt suficiente și că din punct de vedere logistic și operațional suntem pregătiți să susținem cererea și să facilităm livrarea tuturor comenzilor cât mai rapid”, mai spune Octavian Jomir.

În luna noiembrie, comenzile plasate pe Esteto.ro au ajuns la clienți în maximum 48 de ore (2 zile calendaristice).

În total, în prima parte a campaniei de Black Friday din acest an, Esteto.ro a înregistrat vânzări mai mari cu 75% față de perioada similară din 2020, în timp ce creșterea din marketplace a depășit 220%.

Esteto derulează simultan Black Friday și în Ungaria și Bulgaria, unde vânzările se înscriu pe același trend ascendent.

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

4 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

4 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

4 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

4 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

4 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

4 zile ago

Acest website folosește cookies