Shopping City Râmnicu Vâlcea, centrul comercial dezvoltat de NEPI Rockcastle, care va fi inaugurat la sfârșitul acestui an, va avea, în premieră pentru oraș, un hipermarket Carrefour.
Hipermarketul Carrefour, cu o suprafață de vânzare de 7.500 de metri pătrați, va avea 300 de angajați și va deveni, astfel, unul dintre cei mai importanți angajatori din Râmnicu Vâlcea.
Shopping City Râmnicu Vâlcea este rezultatul unei investiții de 40 de milioane de euro, iar printre zecile de branduri care vor fi prezente în noul mall se numără: New Yorker, Hervis, Orsay, English Home, Noriel, Jysk, Top Shop, Pepco, Meli Melo, Office Shoes, KFC, Spartan și Maxbet.
Din suprafața închiriabilă totală de 27.900 de metri pătrați, 24.000 de metri pătrați vor fi dedicați brandurilor de fashion, hipermarketului și serviciilor, iar circa 2.000 de metri pătrați vor fi rezervați zonei de divertisment: săli de cinema, restaurante și cafenele, săli de bowling, biliard, loc de joacă pentru copii, cazinou și o terasă de peste 350 de metri pătrați.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies