Cele mai multe mașini vândute în România și rechemate în service de la începutul anului au probleme cu airbag-urile, dar sunt și cazuri mai rar întâlnite, precum greșeli în cartea tehnică sau funcționarea defectuoasă a ștergătoarelor.
Pentru remedierea problemelor cu airbag-urile au ajuns în service nu doar modele ale mărcilor japoneze (Toyota, Honda, Mazda sau Mitsubishi), ci și germane (Audi, Opel, Mercedes-Benz) sau franceze (Renault).
Cea mai mare campanie, de la începutul anului, aparține Dacia și se referă la cablajul claxonului pentru mai bine de 2.000 de mașini Duster. Funcționarea defectuoasă a acestuia poate afecta, în anumite situații, și airbag-urile mașinii.
Alte probleme relativ comune sunt legate de centurile de siguranță și actualizarea unităților software. Sunt însă și motive mai rar întâlnite, precum funcționarea incorectă a ștergătoarelor, nerabatarea oglinzilor laterale sau greșeli în talonul mașinii.
Importatorii sau producătorii au adus în service, în total, peste 20 de mărci auto. Rechemările sunt uneori operațiuni curente și pentru mărcile de lux, fiind afectate de exemplu zeci de modele Jaguar și Lamborghini.
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…
Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…
Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…
Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…
Acest website folosește cookies