Netflix a inaugurat un nou tip de raport, mult mai detaliat decât orice a oferit până acum, care arată, în ore de vizionare, care sunt cele mai urmărite producţii din cadrul platformei.
Engagement Report, cum îl numeşte compania americană, realizează o ierarhie a conţinutului disponibil pe Netflix, în funcţie de timpul alocat de abonaţi pentru vizionare.
Primul raport de acest gen conţine toate titlurile care au numărat peste 50.000 de ore de vizionare în primele şase luni ale acestui an şi este un simplu tabel, care mai include data lansării şi disponibilitatea.
În fruntea primului astfel de raport emis de Netflix se află The Night Agent: Season 1, care, cu 812.100.000 de ore, se află la mare distanţă de celelalte creaţii.
Acesta este urmat de Ginny & Georgia (665.100.000 de ore), The Glory (622.800,.000 de ore), Wednesday (507.700.000) şi Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000).
Netflix va publica acesta gen de rapoarte de două ori pe an.
Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…
Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…
Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…
Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…
Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…
Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…
Acest website folosește cookies