Bulgaria a constatat că produsele alimentare vândute de către companiile multinaționale, care au lanțuri de magazine pe teritoriul țării, conțin ingrediente diferite pentru produsele cu marca identică vândute în Austria și Germania, transmite Reuters.
Autoritățile de la Sofia au declarat că vor presa Uniunea Europeană pentru a aborda acest „dublu standard”.
Potrivit ministrului bulgar al Agriculturii, testele de laborator au găsit ingrediente diferite în șapte din cele 31 de mărfuri identice de marcă vândute în Bulgaria. Experții au mai constatat că 16 dintre produsele vândute în cel mai sărac stat al Uniunii Europene au avut prețuri mai ridicate decât cele practicate în magazinele deținute de retaileri în țările occidentale.
În primăvara acestui an, Polonia, Slovacia, Republica Cehă și Ungaria au criticat mai multe companii globale de alimente, spunând că este neetic ca produse vândute sub aceeași marcă să fie inferioare în calitate. Bulgaria a nunțat că se va alătura eforturilor de lobby ale acestor țări în cadrul UE pentru a pune capăt standardelor duble. Oficialii de la Sofia au lansat, încă din luna mai, o serie de teste pe diferite tipuri de carne, produse lactate, alimente pentru copii, ciocolată și băuturi răcoritoare.
FOTO: Facebook / Metro Bulgaria
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies