Ştiri

Bolt a primit 600 de milioane de euro de la investitori

Bolt a încheiat o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, crescând evaluarea companiei la peste 4 miliarde de euro. Bolt va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market, și pentru a accelera extinderea serviciilor sale de mobilitate și de livrare existente.

Fondurile provin de la noi investitori, inclusiv Sequoia, Tekne și Ghisallo, precum și de la investitorii existenți ai companiei, G Squared, D1 Capital și Naya.

Markus Villig, CEO Bolt, a declarat: „Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor.”

Andrew Reed, partener la Sequoia, a declarat: „Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional – care acoperă Europa și Africa – și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei.”

Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimul an, compania crescând la 75 de milioane de utilizatori la nivel global. În plus față de serviciul său de bază de ride-hailing, Bolt oferă servicii de închiriere a mașinilor, Bolt Drive, dar și a trotinetelor și bicicletelor electrice. Serviciile de livrare ale companiei includ Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante, și Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, acesta din urmă fiind adăugat cel mai recent la ecosistemul Bolt.

Compania va lansa Bolt Market în 10 țări europene în următoarele luni. Piețele viitoare includ Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România. Pentru a lansa noul serviciu, compania va folosi tehnologia și rețeaua de curieri de la Bolt Food, precum și experiența sa în operațiunile de livrare a alimentelor.

Andrei Dumitru

Recent Posts

TEILOR lansează DAAR, un nou brand de bijuterii, cu un portofoliu axat pe diamantele create în laborator

Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…

18 minute ago

Centrokinetic, în parteneriat cu AGISTA, achiziționează pachetul majoritar al clinicii Socrates din Timișoara

Fondul de investiții de growth AGISTA a sprijinit cel mai mare lanț de recuperare medicală…

o oră ago

Nokia 3210 se întoarce după 25 de ani de la lansare

Este telefonul mobil care a definit o întreagă generație. Și acum, la 25 de ani…

o oră ago

Cipru, în topul destinațiilor pentru români, alături de Grecia și Turcia

Cu aproximativ un million de locuitori, Cipru este una dintre țările cele mai dezvoltate pe…

2 ore ago

Lewis Hamilton, așteptat să conducă brandul Ferrari spre victorie și pe burse

Ferrari tocmai și-a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2024, demers care s-a…

2 ore ago

Începe HERBARIUM FESTIVAL 2024 la Therme București (P)

Therme București, cel mai mare centru de wellness din Europa, lider în promovarea wellbeing-ului și…

3 ore ago

Acest website folosește cookies