Ştiri

Blugento lansează un serviciu de digital marketing pentru magazinele online partenere

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, a anunţat luni că lansează Zéa, agenţia de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere.

”Agenţia funcţionează ca un serviciu ce poate fi accesat de magazinele online din reţeaua Blugento şi răspunde nevoilor acestora de creştere a business-ului prin strategii de marketing digital performante şi eficiente, într-o piaţă de eCommerce tot mai competitivă”, a informat luni compania într-un comunicat.

În primul an de la lansare, Blugento estimează că aproximativ 40 de clienţi companii mari vor implementa soluţiile agenţiei de digital marketing Zéa, iar vânzările acestor companii ar putea creşte cu până la 50%, în urma campaniilor derulate.

”Creşterea în online a unui proiect ţine de strategia de business a antreprenorului. Porneşte de la setarea KPI-ului pe întreaga afacere în general, iar noi trebuie să identificăm care sunt obiectivele de creştere, pe ce tip de produse şi pentru ce audienţă, să facem ca cifrele să aibă sens în planul de business al antreprenorului sau chiar să construim acest plan de business şi, ţinând cont de adaosul comercial practicat, de veniturile pe care le poate genera, de profitabilitate, să inserăm strategii de comunicare eficiente pentru atingerea obiectivelor respective”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Noul serviciu poate fi accesat pe bază de abonament şi este complet personalizat, iar abordarea Blugento presupune implicare imersivă în toate procesele de business.

Lorand Minyo, head of marketing Blugento, afirmă că noul serviciul include auditul şi managementul campaniilor de advertising pe Google, Facebook, Instagram şi Linkedin cu obiective clare de optimizare a conversiei, campaniile fiind create şi administrate 100% in-house, de la copywriting şi vizuale, până la modificarea granulară a acestora în funcţie de reacţia concurenţei şi condiţiile de piaţă.

Zéa se alătură astfel celorlalte servicii oferite de Blugento prin care clienţii pot crea şi administra magazinele online, pot automatiza procesele de vânzare online, pot automatiza marketingul digital prin unelte specifice şi pot gestiona experienţa de shopping online a utilizatorilor.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ.

Blugento are în prezent peste 400 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de eCommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO şi alte servicii conexe comerţului online.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies