eMAG, cel mai mare retailer online din România, a anunțat astăzi, 12 noiembrie, unele dintre cele mai importante oferte care vor fi valabile cu ocazia evenimentului Black Friday 2019 la eMAG, desfășurat pe 15 noiembrie.
În cadrul unei conferințe de presă, Iulian Stanciu, CEO eMAG, a dezvăluit cele mai importante oferte pe care magazinul online le va avea de Black Friday 2019.
Anul acesta, eMAG va avea reduceri totale de 270 de milioane de lei la 3,5 milioane de produse, pregătite de către eMAG și de către cei peste 8.000 de selleri din Marketplace.
Investiția totală pentru această ediție, conform CEO-ului eMAG Iulian Stanciu, s-a ridicat la 3 milioane de euro în infrastructura IT, pentru a putea susține numărul ridicat de vizite pe site care au loc simultan la momentul lansării campaniei Black Friday 2019
În 2018, eMAG a înregistrat în ziua de Black Friday peste 9,5 milioane de vizite pe site și produse comandate în valoare de peste 460 de milioane de lei, reprezentând o creștere de 28% față de anul anterior.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies