Ştiri

Autograf pe …rechizite sau vara se numără noi(le) magazine online

Compania Vector Internațional, care deține magazinele Autograf și Gutuie, prezente în centre comerciale din București și Iași, își lansează și un magazin online cu o gamă generoasă  de produse pentru școală, rechizite și birotică (circa 15.000).

Astfel, clienții magazinelor fizice pot să-și  comande cu ușurință produsele și brandurile preferate și viceversa, clienții noi din online au opțiunea de a merge în magazinele fizice să testeze produsele.

Momentul ales nu este nici el întâmplător, dat fiind că în perioada imediat următoare, în topul căutărilor vor fi rechizitele, ghiozdanele și rucsacurile pentru școală, caiete, coperți, penare și în general, toate produsele de școală, fiindcă se apropie, cu pași repezi, școala.

“Pandemia, consolidarea brandului Autograf, atragerea de noi clienți pe segmentul de rechizite școlare și papetarie, nevoia de a servi cumpărătorii atât în online, cât și în offline, precum și necesitatea adaptării la noile obiceiuri de consum ale românilor ne-a determinat să luăm în calcul extinderea în mediul online și să ne consolidăm divizia digitală a grupului”, a declarat directorul executiv al Vector Internațional, Marius Avram.

În online, produsele-vedetă rămân tot ghiozdanele, rucsacurile și gențile de la branduri recunoscute internațional – Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar și Gorjuss, dar și instrumentele de scris mărcile Artline, Penac sau Diplomat. “Urmărind dinamica vânzărilor magazinului în online, previzionăm că vânzările în online le vor depăși pe cele din offline. Ca exemplu, dacă în magazinul online Autograf comanda minimă este de 190 de lei, bonul din magazinul tradițional este în jurul valorii minime de 85 de lei”, subliniază diferența Avram.

Pandemia Covid-19 nu a trecut fără a lăsa urme și pe această piață, pe fondul scăderii consumului unui anume tip de produse, dar și ca urmare a mutării în online a majorității cumpărăturilor. De dată mai recent, conflictul din Ucraina a dat și el o lovitură în ceea ce privește aprovizionarea, materiile prime, costurile cu energia etc.

Fondată în 1997, Vector Internațional a ajuns în 2021 la 75 de angajați și o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro pe o piață a papetăriei, biroticii și rechizitelor de aproximativ 300 milioane de euro anul trecut.  Grupul operează magazinele online vectordirect.ro, autograf.ro şi gutuie.ro, dar şi două unităţi fizice sub brandul Autograf. Pentru anul în curs, Vector a previzionat afaceri de 8,5 mil. euro.

Elena Marinescu

Recent Posts

Ţările UE au decis ca veniturile din activele ruseşti îngheţate să fie folosite pentru susţinerea militară a Ucrainei

Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…

7 ore ago

Ciolacu: Datoria publică va ajunge la 48-49% din PIB în acest an

Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…

8 ore ago

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

10 ore ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

10 ore ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

10 ore ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

11 ore ago

Acest website folosește cookies