Auchan România și Altex România demarează un proiect pilot în care zona electro-IT se transformă într-un concept shop-în-shop unde Altex, unul dintre principalii jucători pe piața de retail, aduce produse și servicii electro-IT pentru clienții hipermarketului și pentru locuitorii din zonă interesați de tehnologie și de produsele de profil.
Acest proiect pilot va facilita accesul clienților Auchan la o experiență de cumpărare completă: gamă variată de produse, servicii de calitate și expertiza specialiștilor Altex în domeniul electro-IT, prin intermediului unui nou concept de inside-store integrat într-un hipermarket Auchan.
Conceptul va fi testat, pentru început, în trei locații Auchan cu profiluri diferite: Galați, Ploiești și magazinul din București, Drumul Taberei.
„Prezența fizică a unui specialist electro-IT într-un hipermarket, în premieră în România, este parte a conceptului de marketplace fizic Auchan pe care îl inițiem din dorința de a oferi soluții și parcursuri cât mai inovatoare, utile și atractive pentru clienți.”, declară Ionuț Ardeleanu Director, General Auchan România.
Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…
Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…
Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…
Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…
Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Acest website folosește cookies