Ştiri

Answear.ro, creștere de 40% a vânzărilor în a doua parte a anului trecut. Pentru 2023, estimează un plus de 20%

Retailerul online multibrand Answear a înregistrat în România o creștere de 30% a vânzărilor în prima jumătate din 2022 și de 40% în a doua parte a anului, iar pentru 2023 estimează o creștere de aproximativ 20%.

“În 2022, în perioada ianuarie – mai creșterea a fost de 30% valoric față de 2021. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în perioada iunie – decembrie, unde aproape lunar am avut o creștere de peste 40% față de 2021. Am înregistrat o creștere cu peste 20% a numărului de vizitatori noi pe site-ul magazinului online și undeva în jur de 25% ca număr de comenzi. Comanda medie s-a situat în jurul valorii de 360 lei. În 2022, printre realizările notabile aș menționa adăugarea de noi servicii pentru clienți”, spune Raluca Radu (foto), Country Manager Answear România.

De-a lungul anului 2022, cele mai căutate categorii de produse de pe Answear.ro au fost rochiile, pantofii cu toc, sandalele, botinele, pantofii sport, hanoracele, cămășile, iar cele mai căutate branduri au fost Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Pinko, Patrizia Pepe, Michael Kors, Elisabetta Franchi, Medicine și Answear.LAB.

În privința profilulului consumatorilor, Raluca Radu spune că în 2022 tendința acestora a fost să ia mai rapid deciziile de cumpărare: “A crescut numărul cumpărătorilor din afara Bucureștiului. De asemenea, a scăzut perioada petrecută pe site, deși rata de conversie a crescut, ceea ce înseamnă că anul trecut deciziile au fost luate mai rapid decât în anul precedent”.

Obiectivele Answear pentru 2023 au în vedere dezvoltarea portofoliului de branduri premium, dar și extinderea din punct de vedere logistic: “Principalul obiectiv va fi creșterea numărului de branduri din portofoliu. De asemenea, ne propunem să deschidem un al doilea depozit pe lângă cel din Cracovia, în zona de sud, și luăm în calcul România sau Bulgaria ca puncte pentru acest depozit. În ceea ce privește piața de fashion online din România, ne așteptăm la o creștere de cel puțin 10% în acest an”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

 

 

 

NewMoney

Recent Posts

Gazprom a pierdut 6,9 miliarde de dolari în 2023 după reducerea livrărilor de gaze spre Europa

Gigantul rus Gazprom a raportat pierderi nete de 629 miliarde de ruble (6,9 miliarde de…

2 zile ago

Compania de retail Walmart își închide toate clinicile de sănătate

Walmart, cea mai mare companii de retail din lume, a anunţat că își va închide…

2 zile ago

Rezervele valutare ale BNR au scăzut la 62,5 miliarde de euro

Rezervele valutare la Banca Naţională a României (BNR) se situau la data de 30 aprilie…

2 zile ago

Macron nu renunţă la ideea de a trimite trupe în Ucraina şi ia în calcul arma nucleară

Preşedintele francez Emmanuel Macron are un plan pentru evitarea unei morţi ”brutale” a UE şi…

2 zile ago

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

2 zile ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

2 zile ago

Acest website folosește cookies