Brandul answear.LAB a lansat un nou proiect – Ethical Wardrobe (Garderoba Etică) – de Ziua Mondială a Oceanelor, pe 8 iunie, cu o primă colecție în ediție limitată, prin care dorește să le reamintească oamenilor de puterea alegerilor care ne afectează nu numai viața, ci și mediul înconjurător, iar consecințele lor pot ajunge până în viitor. Totodată, brandul își propune să crească proporția de fibre naturale din colecțiile sale cu 10% în fiecare sezon.
Noul proiectul presupune materiale certificate și producție cât mai puțin dăunătoare mediului, iar prima colecție este disponibilă doar pe site-ul propriu, Answear.ro. answear.LAB, marca proprie a retailerului online, vrea să demonstreze că investițiile în haine din materiale durabile și naturale, realizate cu grijă pentru bunăstarea planetei, pot avea rezultate – nu numai pentru noi, ci mai ales pentru mediu, iar linia vestimentară va rămâine permanent în oferta brandului.
Până la 90% din articolele cu eticheta Ethical Wardrobe constau din cel puțin 50% țesături rezistente, care sunt cât mai puțin nocive pentru mediu, iar answear.LAB se bazează pe materiale certificate provenind exclusiv din surse sigure, produse în spiritul dezvoltării durabile: cânepă, in, bambus, modal, bumbac eco și producție etică.
Colecția include, de asemenea, piese vestimentare realizate din materiale reciclate, cum ar fi poliesterul din plasele de pescuit abandonate, care, plutind în mări și oceane, reprezintă o amenințare mortală pentru fauna locală. Totodată, Ethical Wardrobe nu se referă doar la produse pentru care primează calitatea și fiabilitatea sursei de origine, ci și la promovarea unui nou mod de gândire despre fashion și îmbrăcăminte.
Prima colecție în ediție limitată din Ethical Wardrobe lansată de answear.LAB cu ocazia Zilei Mondiale a Oceanelor este rafinată în fiecare detaliu – de la fibre de țesături până la ambalaje biodegradabile certificate.
answear.LAB se concentrează pe producția locală din Europa, creează toate capsulele vestimentare în cantități rezonabile, limitate, iar datorită acestui aspect hainele își vor gasi cumpărătorii, iar planeta nu va fi aglomerată de un exces de volum. Mai mult, brandul își propune să crească proporția de fibre naturale din colecțiile sale cu 10% în fiecare sezon.
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu…
Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM) a emis, marţi, o atenţionare Cod galben de instabilitate atmosferică…
Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120…
Start-up-ul fintech MetaWealth şi One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane Euro…
Înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor s-au majorat cu 4,5%, în primul trimestru…
Rata şomajului în luna martie 2024 a fost, în formă ajustată sezonier, de 5,3%, în…
Acest website folosește cookies