Ştiri

Vânzările de Paște și Spring Black Friday au adus creșteri de 30% pentru Answear

În perioada campaniilor de Paște din luna aprilie 2022 și Spring Black Friday din perioada 12-17 mai 2022, retailerul polonez Answear, care desfășoară operațiuni și pe piața de fashion online din România, a înregistrat creșteri de 30% ale vânzărilor față de 2021.

De asemenea, comparativ cu aceleași perioade din 2021, numărul comenzilor a crescut cu 20%. În privința fashionului, iubitorii de shopping online din România și-au îndreptat atenția către următoarele categorii de produse: pantofi sport, sneakers, rochii de zi, tricouri, genți, tenși și treninguri. În topul preferințelor consumatorilor online s-au aflat branduri internaționale de renume precum: Michael Kors, Guess, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Hugo și Boss, brandurile marcă proprie Answear.LAB și Medicine și brandul românesc Nissa.

S-au înregistrat schimbări și în obiceiurile de consum ale clienților: valoarea medie a comenzii a fost mai mare față de 2021 și a crescut interesul pentru categoria de genți cu peste 60% față de anul precedent.

Discounturile de Paște au fost de până la 50%, iar de Spring Black Friday au fost de până la 60%. Creșterea per total este de 30% ca valoare a vânzărilor față de anul trecut.Ca număr de comenzi este o creștere de 20%, așadar putem spune că s-a comandat și cu o valoare mai mare a comenzii. Valoarea medie a comenzii a fost de 300 lei și a avut în medie 1,4 număr de produse, spune Raluca Radu – foto, country manager Answear România și specialistă în ecommerce.

În ultima perioadă, Answear a înregistrat schimbări și la nivel demografic, crescând tot mai mult numărul de comenzi online plasate online din toată țara, aproximativ 40%. În continuare predomină comenzile din București și marile orașe. Retailerul internațional Answear pregătește mai multe noutăți pentru următoarea perioadă din 2022, printre care se află lansarea unor noi categorii de produse de lifestyle pe site-ul magazinului,  iar categoria de decorațiuni va fi în continuă dezvoltare.

NewMoney

Recent Posts

Ţările UE au decis ca veniturile din activele ruseşti îngheţate să fie folosite pentru susţinerea militară a Ucrainei

Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…

9 ore ago

Ciolacu: Datoria publică va ajunge la 48-49% din PIB în acest an

Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…

10 ore ago

TOPUL celor mai bune universităţi din România

Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…

11 ore ago

Românii au plătit facturi mai mici la gaze şi la curentul electric

Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…

12 ore ago

Peste 6.000 de firme şi-au suspendat activitatea în primul trimestru din 2024

Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…

12 ore ago

Lensa a ajuns la venituri de peste 207 milioane de lei în 2023. Compania are o rețea de 81 de magazine în piața locală

Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel…

13 ore ago

Acest website folosește cookies