Magazinul online de mobilier și accesorii Bonami, cu sediul central în Cehia, estimează să ajungă la o cifră de afaceri de 10 milioane de euro în România, anul acesta. În 2018, la nivel de grup, compania a avut un rulaj de 40 de milioane euro și datorită extinderii în Ungaria, ținta pentru 2019 fiind de 60 milioane de euro.
Potrivit datelor companiei, începând din martie anul acesta, vizitatorii care accesează magazinul online nu trebuie să se mai înscrie pe site pentru a putea efectua cumpărături.
„Am constatat o dinamică interesantă de când am implementat această modificare: a scăzut numărul de înregistrări, însă a crescut numărul comenzilor efectuate de cei care optează să primească oferte pe e-mail”, a declarat CEO-ul Bonami, David Siska.
Anul trecut, afacerea Bonami din România a crescut cu 60% datorită, printre altele, măririi stocului de produse, care s-a dublat, tendință ce se va menține și în 2019. De asemenea, din totalul de 2 milioane de produse vândute, 300.000 și-au găsit loc în casele românilor. Din datele companiei mai reiese că aplicația mobilă numără zeci de mii de descărcări și generează în continuare 10% din vânzările anuale. Pentru 2019, se preconizează o suplimentare a spațiului de depozitare cu 4.000 mp, ajungându-se astfel la o suprafață totală de 10.000 mp.
România aniversează pe 9 mai, Ziua Europei, cunoscută drept Ziua Victoriei Coaliției Națiunilor Unite în…
Ambasadorii statelor UE au căzut de acord de principiu ca veniturile rezultate din activele ruseşti…
Premierul Marcel Ciolacu a declarat miercuri că datoria publică va ajunge anul acesta la 48…
Ministerul Educaţiei a dat publicităţii miercuri noul clasament al celor mai bune universităţi din România…
Reprezentanţii Ministerului Energiei anunţă că preţurile facturilor la gaze naturale au scăzut în luna aprilie…
Numărul firmelor care şi-au suspendat activitatea în primele trei luni din 2024 a fost de…
Acest website folosește cookies