Ştiri

Un retailer local de decorațiuni pentru casă anunță creșteri substanțiale ale vânzărilor pentru anumite categorii

Pentru Mezoni.ro, magazin online de mobilier, saltele şi decoraţiuni pentru casă, primul trimestru al anului a însemnat o creștere a categoriei de saltele cu 20%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. 

În luna aprilie, pe lângă gama de produse destinate somnului, retailerul a înregistrat un trend ascendent în rândul achizițiilor din categoria de produse pentru bucătărie. Cu ocazia Sărbătorilor Pascale românii și-au îndreptat atenția către vase de gătit și de copt, unde s-a observat o creștere cu 12%.

“Pe lângă gama de saltele de pat care se află în topul vânzărilor, am avut o creștere de 12% pentru vase de gătit și de copt, precum și produse pentru servit masa, dat fiind contextul Paștelui când știm cu toții că românii preferă mesele în familie. De asemenea, am înregistrat la început de primăvară o creștere cu peste 10% la categoria produselor de curățenie.” a declarat Raluca Szanto (foto), Chief Commercial Officer Mezoni.ro

Clienţii continuă să fie interesaţi de produse din gama dormitorului, saltele, perne și pilote, însă reprezentanții magazinului îi așteaptă cu peste 8000 de produse noi din categoria mobilier. Categoriile de produse cu creşteri importante care confirmă trendurile următoarei perioade vor fi cele din categoria grădină, unde Mezoni se așteaptă la o creștere de 20% la mobilier și decorațiuni pentru exterior.

Valoarea coșului de cumpărături pe mezoni.ro este de 350 ron, clientul online având posibilitatea să achiziționeze articole pentru casă și grădină dintr-o mare diversitate de produse, precum piese de mobilier și obiecte decorative de la firme apreciate precum Bedora și Green Future.

”Principala categorie de focus pentru perioada următoare o reprezintă articolele textile, în special covoarele, unde vom veni cu cel puțin 20.000 de produse noi. De asemenea, am extins gama de mobilier cu peste 8000 de produse noi pe care clienții noștri le pot găsi deja pe site-ul nostru mezoni.ro. Anul acesta am bugetat o creştere a cifrei de afaceri de 18%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl observăm din cauza creșterii prețurilor la majoritatea produselor din piață și o putere mai mică de cumpărare a consumatorilor.” a completat Raluca Szanto.

Categoria de home & deco din e-commerce se află încă la început, fiind una dintre verticalele cu potențial, dacă ținem cont că are o rată de sub 10% din totalul pieței de e-commerce. Tocmai de aceea, Mezoni își continuă strategia de creștere și expansiune, precum și interesul de a oferi clienților săi cele mai bune servicii. În acest sens, cumpărătorii pot solicita ajutorul consilierilor, pentru a primi cele mai bune recomandări pentru produsele pe care le caută.

NewMoney

Recent Posts

ANM dă alerta: Un nou VAL de FRIG peste România! PROGNOZA detaliată

Meteorologii au veşti proaste şi în această săptămână! Frigul pune stăpânire pe România. La munte…

4 ore ago

Florin Piersic, primul mesaj din spital: Sunt viu. Ţineţi-mă aproape

Actorul Florin Piersic a transmis, luni seară, un mesaj în care afirmă că este ”viu”.…

5 ore ago

SCHIMBĂRI în modul de acordare a concediilor medicale. LISTA bolilor pentru care se acordă direct 7 zile de concediu medical

Un Ordin comun al ministrului Sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate…

6 ore ago

Ciolacu: Vom avea una dintre primele două creşteri economice din Europa şi din UE

Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, la sfârşitul anului, România va avea una dintre primele…

6 ore ago

BNR, veşti proaste despre evoluția inflației. Prognoze pesimiste pentru 2024

Banca Națională a României (BNR) susține că rata anuală a inflaţiei este aşteptată să se…

7 ore ago

Angajaţii de la Guvern, nemulţumiţi de salarii. Protest spontan la Palatul Victoria

UPDATE: Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, dacă se va impune, va discuta cu salariaţii protestatari…

8 ore ago

Acest website folosește cookies