Ştiri

Tazz by eMAG a atras investiții de peste 25 de milioane de lei

Platforma Tazz by eMAG accelerează procesul de dezvoltare, datorită investițiilor în valoare de peste 25 de milioane de lei atrase în ultimele șase luni. Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să le ofere clienților tot ce au nevoie rapid, astfel încât să îl poziționeze drept un adevărat marketplace de proximitate, potrivit unui comunicat.

Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, menită să le ofere acestora o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc. Totodată, compania are în vedere o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Dezvoltările vor fi realizate de echipa de internă de software developers, care va ajunge la 100 de specialiști în 2021.

„Clienții au nevoie de livrare rapidă și în siguranță, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să mențină continuitatea business-ului, noi am făcut acest efort de a-i susține printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei. Ultimele șase luni au fost intense și ne-am testat capacitatea de adaptare, pentru a ne transforma într-un adevărat marketplace de proximitate”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

Tazz by eMAG: 2.000 de parteneri în aplicație

Numărul partenerilor Tazz by eMAG a crescut în această perioadă de patru ori față de începutul acestui an, ajungând la 2.000. Totodată, compania estimează o creștere de zece ori a vânzărilor realizate prin intermediul platformei până la finalul anului.

Tazz by eMAG este prezentă în orașele mari precum București, Timișoara, Cluj, Brașov, Sibiu, Arad, Iași, Constanța.

Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste 2.000 de restaurante, printre care lanțuri internaționale precum McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Printre retailerii prezenți pe platforma Tazz by eMAG se numără Mega Image, Decathlon, Cărturești, dar și farmacii, pet shop-uri sau magazine de îngrijire personală și înfrumusețare.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

30 de minute ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

35 de minute ago

Investimental lansează PIES, o premieră pentru piața de capital din România

Investimental, cel mai nou broker de pe piața de capital din România, anunță lansarea PIES,…

36 de minute ago

eMAG lansează Hair & Make-up Shop

eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat produselor pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj:…

38 de minute ago

Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei care deține Jean Paul Gaultier. Evaluările depășesc toate așteptările

Începe numărătoarea inversă până la listarea companiei Puig, care deține mărci de lux precum Carolina…

43 de minute ago

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite (P)

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare…

51 de minute ago

Acest website folosește cookies