Fapt Divers

Sondaj: Trei din zece angajați propun ca Valentine’s Day să fie declarată zi liberă

Pentru trei din zece angajați români, Valentine’s Day este o zi cu o semnificație specială, suficient de importantă pentru a fi declarată zi liberă, arată un sondaj efectuat de BestJobs.

Cu toate acestea, doar unul din patru respondenți intenționează să-și ia liber cel puțin câteva ore pentru a se putea bucura de mai mult timp petrecut alături de partener/ă, iar alți 14% iau în calcul acest lucru.

Chiar dacă își vor petrece integral ziua la birou, doi din zece respondenți recunosc faptul că, de regulă, în această zi le este mai greu să se concentreze la job și abia așteaptă finalul programului de lucru.

Spre deosebire de alte țări unde mulți angajatori profită de această sărbătoare pentru a-și exprima aprecierea față de echipă într-un mod inedit, în România doar 11% dintre angajați au afirmat că vor sărbători această zi și la birou, alături de colegi.

Planurile cele mai populare implică amenajarea spațiului comun cu decorațiuni tematice, dulciuri în formă de inimioară, ori pur și simplu exprimarea aprecierii față de colegii care îi inspiră. Foarte puțini spun că primesc cuvinte de apreciere de la manageri.

În privința bugetului de cadou, circa doi din zece respondenți afirmă că alocă cel mult 100 de lei pentru persoana iubită, alți 11% dintre români vor cheltui între 100 și 200 lei, iar aproape 9% vor achiziționa un cadou chiar mai scump.

În prag de Valentine’s Day, doar 12% dintre angajații români își iubesc jobul actual

Doar 12% dintre români afirmă că jobul actual reprezintă „jumătatea perfectă” și îi face fericiți pe plan profesional. Cei mai mulți, respectiv 38%, susțin că locul de muncă actual nu este perfect, dar îl acceptă așa cum e, asemeni unei relații.

Peste 20% dintre angajați spun că jobul le produce frustrări sau chiar le „mănâncă nervii”, implicit abia așteaptă să realizeze schimbări pe plan profesional, iar pe 15% dintre respondenți poziția actuală îi lasă indiferenți.

Sondajul a fost efectuat în perioada 20 ianuarie – 5 februarie, pe un eșantion de 908 utilizatori de internet. 54,7%, dintre respondenții sondajului sunt femei. Pe categorii de vârstă, doi din zece respondenți au între 18 și 25 ani, un sfert dintre aceștia au între 26 și 35 ani, 30% au între 36 și 45 de ani, iar restul respondenților au peste 46 de ani. 

NewMoney

Recent Posts

Domeniul Regal Săvârşin se deschide publicului pe 1 iunie (VIDEO)

Domeniul Regal Săvârşin nu se va deschide publicului în luna mai, ca până acum, ci…

59 de minute ago

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

4 ore ago

ANPC: La vopsirea ouălor nu utilizaţi vopsea pentru alte destinaţii, precum cea tipografică sau pentru textile

Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…

6 ore ago

Studiu Revolut: Cum vor petrece europenii concediul din acest an

Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…

6 ore ago

Indotek Group investește 16 milioane de euro în Plaza M

Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…

7 ore ago

Google a plătit 20 de miliarde de dolari în 2022 pentru a fi motorul de căutare implicit în Safari

Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…

7 ore ago

Acest website folosește cookies