Ştiri

SONDAJ: O treime dintre români alocă lunar între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală

O treime dintre români alocă în fiecare lună o sumă cuprinsă între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală şi doar 5% afirmă că alocă lunar peste 300 de lei, potrivit unui sondaj publicat joi de retailerul online ImportDirect.ro.

Totodată, aproape un sfert cheltuie între 80 şi 100 de lei în acest scop.

„Cei mai mulţi dintre români (30,7%) alocă lunar între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală, iar aproape un sfert cheltuie între 80 şi 100 de lei în acest scop. Doar 5% dintre respondenţi afirmă că alocă lunar peste 300 de lei pentru produse de îngrijire personală”, se arată în comunicat.

Aspectele de care ţin cont majoritatea românilor atunci când cumpără produse de îngrijire personală sunt calitatea (83,1%), preţul (65,1%) şi necesitatea (39,33%). Tot calitatea produselor este şi principalul argument pentru care românii şi-ar schimba obiceiurile de consum, potrivit sondajului.

Totodată, săpunul, pasta de dinţi, gelul de duş, şamponul şi deodorantul sunt produsele de îngrijire personală cumpărate cel mai frecvent de români, potrivit sondajului.

„7 din 10 români din mediul urban cumpără săpun şi pastă de dinţi cu o frecvenţă lunară şi circa 1% din totalul respondenţilor declară că nu cumpără deloc aceste tipuri de produse de-a lungul unui an”, se arată în comunicat.

Deşi majoritatea românilor (78%) cumpără cel puţin o cutie de aţă dentară şi/sau o apă de gură anual, doar 22% fac aceste achiziţii cu frecvenţă lunară, iar cei mai mulţi (30%) cumpără la interval de 1-3 luni.

„Gelul de duş este un produs cumpărat lunar de aproape 60% dintre români. Diferenţiat în funcţie de sexe, gelul de duş este un produs cumpărat lunar mai mult de femei 64%, versus 54% bărbaţi. Aproape 6% dintre bărbaţi afirmă că nu cumpără acest tip de produs de-a lungul unui an”, se arată în comunicat.

În plus, 9 din 10 respondenţi (86%) cumpără produse de îngrijire personală şi cosmetice din supermarketuri şi hipermarketuri. Dacă ar avea acces la produse de calitate la preţuri mai mici faţă de marile lanţuri de retail, 87% sunt deschişi să achiziţioneze online produsele de îngrijire personală, potrivit sondajului.


Sursă: News.ro

Foto: Pixabay

NewMoney

Recent Posts

Comisia Europeană deschide proceduri oficiale împotriva Facebook şi Instagram

Comisia Europeană a iniţiat, marţi, proceduri oficiale pentru a evalua dacă este posibil ca Meta,…

18 minute ago

CoinPoker elimină taxele de retragere și lansează un giveaway (P)

CoinPoker, una dintre cele mai remarcabile platforme de criptopoker din lume, a făcut recent un…

o oră ago

Cipru, destinația care nu te poate dezamăgi. Peste 90.000 de români sunt așteptați anul acesta

Plină de locuri frumoase, cu plaje însorite și ape de un albastru ireal, dar definită…

3 ore ago

FL Technics și Universitatea Politehnica din București își anunță parteneriatul oficial în ingineria aerospațială

FL Technics, una dintre cele mai importante companii de întreținere, reparație și revizie (IRR) din…

4 ore ago

Germania a evitat intrarea în recesiune

Economia germană a revenit pe creştere în primul trimestru al acestui an, când a înregistrat…

4 ore ago

Program STB și Metrorex în minivacanța de 1 mai și Paște

Circulaţia trenurilor de metrou, în perioada 1 - 6 mai, se va desfăşura conform graficelor…

4 ore ago

Acest website folosește cookies