Ştiri

Simona Halep, înțelegere cu Nike. Câți bani ar urma să primească tenismena de la noul sponsor

Simona Halep, tenismena aflată pe locul al doilea în ierarhia mondială WTA, a transmis, luni, pe rețelele de socializare, un mesaj prin care lasă să se înțeleagă că Nike este noul său sponsor tehnic.

Halep a postat pe conturile sale de Facebook, Instagram și Twitter o poză care o surprinde în timpul unui antrenament, în Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, îmbrăcată într-o ținută inscripționată cu sigla producătorului american de articole sportive. „Just Do It – I Just Did It”, este mesajul transmis de sportiva de 26 de ani, cu trimitere la binecunoscutul slogan („Just Do It”) folosit de Nike.

Contractul încheiat cu Nike ar urma să îi aducă Simonei Halep cu 800.000 de dolari mai mult decât câștiga din parteneriatul cu Adidas, fostul său sponsor, anunță DigiSport, care mai precizează că românca a purtat negocieri dure cu reprezentanții companiei Nike. Astfel, Halep intră în compania selectă a tenismenilor renumiți care sunt sponsorizați de americani, alături de Serena Williams, Maria Șarapova, Rafael Nadal sau Rojer Federer.

Citiți și: Simona Halep: câți bani a câștigat cea mai bună tenismenă din lume, în opt ani

În 2014, Simona Halep a semnat un contract cu Adidas, unul dintre rivalii Nike în producția de articole sportive, prin care devenea „ambasador oficial global” al companiei. Înțelegerea, care îi aducea româncei un milion de dolari pe an, a expirat la sfârșitul lui 2017. Halep ar fi cerut dublu, pentru a continua, însă Adidas a refuzat.

Deși, în luna ianuarie a acestui an, a câștigat Open-ul de la Shenzen și a jucat în finala turneului Australian Open, Simona Halep a purtat, pe parcursul celor două competiții, îmbrăcăminte neinspcripționată cu sigla vreunui brand important.

Românca a recunoscut că vestimentația aleasă la Melbourne, o rochie-sport roșie, a fost comandată de pe un site chinezesc. Subiectul a fost dezbătut și în presa străină, iar El País, cel mai citit ziar din Spania, a întrebat retoric: „este posibil ca numărul unu din orice sport mai mult sau mai puțin popular (…) să-și cumpere haine de pe internet, pentru că nu are un sponsor sportiv?”.

Simona Halep a adunat, până acum, peste 22,4 milioane de dolari doar din premiile cumulate în competiţii de tenis.

 


FOTO: pagina de Facebook a Simonei Halep

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies