Simona Halep, înțelegere cu Nike. Câți bani ar urma să primească tenismena de la noul sponsor

Gabriel Bucur 12/02/2018 | 12:38 Ştiri
Simona Halep, înțelegere cu Nike. Câți bani ar urma să primească tenismena de la noul sponsor

Simona Halep, tenismena aflată pe locul al doilea în ierarhia mondială WTA, a transmis, luni, pe rețelele de socializare, un mesaj prin care lasă să se înțeleagă că Nike este noul său sponsor tehnic.

Halep a postat pe conturile sale de Facebook, Instagram și Twitter o poză care o surprinde în timpul unui antrenament, în Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, îmbrăcată într-o ținută inscripționată cu sigla producătorului american de articole sportive. „Just Do It – I Just Did It”, este mesajul transmis de sportiva de 26 de ani, cu trimitere la binecunoscutul slogan („Just Do It”) folosit de Nike.

Contractul încheiat cu Nike ar urma să îi aducă Simonei Halep cu 800.000 de dolari mai mult decât câștiga din parteneriatul cu Adidas, fostul său sponsor, anunță DigiSport, care mai precizează că românca a purtat negocieri dure cu reprezentanții companiei Nike. Astfel, Halep intră în compania selectă a tenismenilor renumiți care sunt sponsorizați de americani, alături de Serena Williams, Maria Șarapova, Rafael Nadal sau Rojer Federer.

Citiți și: Simona Halep: câți bani a câștigat cea mai bună tenismenă din lume, în opt ani

În 2014, Simona Halep a semnat un contract cu Adidas, unul dintre rivalii Nike în producția de articole sportive, prin care devenea „ambasador oficial global” al companiei. Înțelegerea, care îi aducea româncei un milion de dolari pe an, a expirat la sfârșitul lui 2017. Halep ar fi cerut dublu, pentru a continua, însă Adidas a refuzat.

Deși, în luna ianuarie a acestui an, a câștigat Open-ul de la Shenzen și a jucat în finala turneului Australian Open, Simona Halep a purtat, pe parcursul celor două competiții, îmbrăcăminte neinspcripționată cu sigla vreunui brand important.

Românca a recunoscut că vestimentația aleasă la Melbourne, o rochie-sport roșie, a fost comandată de pe un site chinezesc. Subiectul a fost dezbătut și în presa străină, iar El País, cel mai citit ziar din Spania, a întrebat retoric: „este posibil ca numărul unu din orice sport mai mult sau mai puțin popular (…) să-și cumpere haine de pe internet, pentru că nu are un sponsor sportiv?”.

Simona Halep a adunat, până acum, peste 22,4 milioane de dolari doar din premiile cumulate în competiţii de tenis.

 


FOTO: pagina de Facebook a Simonei Halep

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.