Timp Liber

Serviciul de streaming SkyShowtime, din 2022 în România

Serviciul de streaming SkyShowtime va fi disponibil în mai mult de 20 de ţări din Europa, între care şi România, începând cu 2022, au anunţat miercuri Comcast Corporation şi ViacomCBS Inc.

Serviciul de tip video-on-demand va reuni filme şi seriale originale realizate de NBCUniversal şi de întreg portofoliul de branduri Sky şi ViacomCBS, inclusiv titluri semnate Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures şi Peacock.

SkyShowtime va acoperi toate genurile, inclusiv dramă, filme pentru copii şi familie, francize, premiere, programe locale şi documentare.

El va fi lansat în 2022, în funcţie de aprobările locale.

SkyShowtime va fi disponibil în România, Albania, Andorra, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Olanda, Macedonia de Nord, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania şi Suedia.   

SkyShowtime va fi gazda a peste 10.000 ore de entertainment semnate de creatori de top din toată lumea. În fiecare lună, noul serviciu va include filme în premieră şi sezoane noi pentru seriale TV, precum şi o librărie de titluri clasice şi programe pentru copii şi familii, toate la o calitate superioară a imaginii.

„Odată cu lansarea serviciului SkyShowtime, ne vom concentra conţinutul global în vederea creării unei oferte de streaming de top, într-un mod rapid şi la scară, prin investiţii strategice şi inteligente în mai multe etape”, a transmis Raffaele Annecchino, preşedinte şi CEO al ViacomCBS Networks International. „În completarea anunţului despre parteneriatul dintre Paramount+ şi Sky în Marea Britanie, Italia şi Germania, SkyShowtime reprezintă o oportunitate enormă de a accelera expansiunea noastră în piaţă şi de a deveni lideri în domeniul SVOD în Europa”.

„Noul nostru serviciu de streaming SkyShowtime va aduce în acelaşi loc tot ce este mai bun din Statele Unite şi Europa, cu brand-uri emblematice şi entertainment de cel mai înalt nivel pentru milioane de consumatori din peste 20 de ţări noi”, a completat Dana Strong, Group Chief Executive al Sky. „Parteneriatul oferă o abordare inovatoare care va fi scalată rapid la nivel internaţional, putând fi monetizată în întreaga Europă. Pornind de la conţinutul extraordinar marca NBC Universal, Sky şi ViacomCBS, SkyShowtime va oferi un line-up de excepţie pentru întreaga familie şi va genera o puternică recunoaştere la nivel de brand în toate regiunile Europei”.

Acest parteneriat va fi structurat ca un joint venture cu investiţii şi drepturi egale atât pentru ViacomCBS cât şi pentru Comcast.

Mai multe detalii legat de serviciile SkyShowtime, inclusiv preţul de abonament, vor fi anunţate la ulterior.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Undă verde pentru reabilitarea blocurilor cu 90% fonduri europene

Camera Deputaţilor a adoptat, în calitate de for decizional, proiectul care aprobă ordonanţa de urgenţă…

46 de minute ago

CFR Călători estimează pierderi de peste un miliard de lei în 2024

CFR Călători estimează pierderi de 1,026 miliarde lei în acest an. Compania a planificat în…

2 ore ago

Maia Sandu pune gaz pe foc: Rep. Moldova îşi propune să reintegreze regiunea separatistă Transnistria

Preşedintele Republicii Moldova, Maia Sandu, a declarat că ţara sa îşi propune să reintegreze regiunea…

3 ore ago

Tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia First Bank a fost autorizată de Consiliul Concurenţei

Consiliul Concurenţei anunţă că a autorizat tranzacţia prin care Intesa Sanpaolo S.p.A. intenţionează să preia…

4 ore ago

Meme AI suferă o corecție de 30%. Investitorii se îndreaptă către WienerAI (P)

Moneda meme inspirată de Elon Musk, Meme AI, a înregistrat o scădere abruptă de aproximativ…

5 ore ago

Cartel Alfa cere amânarea discuţiilor cu UE despre noua lege a salarizării

Legea salarizării trebuie discutată şi negociată mai întâi cu sindicatele din România, nu "negociată" cu…

5 ore ago

Acest website folosește cookies