Secom, companie specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, continuă extinderea rețelei proprii de retail și inaugurează un nou magazin în Pitești, în urma unei investiții de 40.000 de euro.
Prin inaugurarea magazinului din Pitești, Secom ajunge la o rețea de 11 magazine.
„Continuăm să ne consolidăm rețeaua de magazine la nivel national, iar magazinul de la Pitești reprezintă încă un pas în acest sens. Investim în dezvoltarea magazinelor noastre deoarece acestea ne susțin în demersul de informare și creare a unei culturi privind administrarea corectă și informată de suplimente alimentare”, susţine Lucia Costea, managing partner Secom.
Lansată în 2013, rețeaua de retail Secom este formată din patru magazine în București și câte o unitate în Bacău, Brașov, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara.
De asemenea, produsele Secom sunt disponibile și în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
Compania Secom, deținută de soții Lucia și Andrei Costea, este specializată în soluții de medicină integrativă, care răspund nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern, și promotor al frumuseții prin produse fito-dermatocosmetice, cu ingrediente de înaltă calitate. Secom a avut în 2015 afaceri de 12,2 milioane de euro, în creștere cu 19% față de anul anterior.
Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…
Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…
Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…
Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…
Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…
Acest website folosește cookies