În noul context economic, în care retailul online a avut de câștigat, compania Scandinavian Design House tocmai a anunțat că lansează un nou magazin online cu produse pentru casă.
Noua platformă, unde sunt peste 10.000 de produse, ar urma să genereze o creștere anuală de cel puțin 30% pe zona de online față de 2019. ”Nișa Home & Deco în eCommerce este cu siguranță una cu potențial. Interesul oamenilor pentru achiziționarea de mobilier și decorațiuni în această perioadă de pandemie a crescut vizibil. Dublarea vânzărilor pe zona de mobilier și accesorii pentru copii ne-a confirmat acest lucru”, explică Diana Staicu, Owner & CEO Scandinavian Design House.
Potrivit unui comunicat de presă, platforma pune la dispoziția utilizatorilor și servicii de design interior și de montaj pentru mobilier, precum și serviciul de măsurători și service post garanție.
”Mulți oameni acum descoperă comerțul online – forțați de împrejurări, e adevărat. Dacă magazinele online vor fi extrem de atente la calitatea serviciilor și vor livra în intervalul de timp promis, sunt convins că o bună parte din cei care astăzi comandă online neavând alternative, vor descoperi conveniența shopping-ului online și vor rămâne clienți ai magazinelor online și după ce trecem de criza epidemiologică”, declara recent Andrei Radu, fondator GPeC.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies