Outletul Fashion House, parte a grupului Liebrecht & wooD, a atras 13 noi retaileri anul trecut, printre care Levi’s, Kenvelo, Desigual sau Triumph, reușind în același timp să crească cheltuiala medie pe client cu 22,5% față de anul 2015.
Oficialii proiectului din partea de vest a Capitalei nu dau însă cifre concrete privind valoarea cheltuielii medii a clienților.
‘‘Clienții români au o înclinație înnăscută către modă (…). Vom continua să consolidăm poziția centrului pe piață, prin includerea și mai multor branduri premium, precum și îmbunătățirea performanței‘‘, spune Brendon O‘Reilly, director general al Fashion House Group.
Rata de conversie este de 69% în cadrul Fashion House din București, ceea ce înseamnă că din 10 persoane care ajung în outlet, circa 7 fac cumpărături efectiv.
”2017 a pornit de asemenea într-un mod promițător: prima lună a anului a fost cea mai bună lună ianuarie de la deschiderea centrului în ce privește cheltuiala per client, valoarea medie a unei tranzacții și rata de conversie, în ciuda condițiilor meteorologice nefavorabile. ”, a spus Sorin Ioan Blaga, general manager al Liebrecht & wooD România și retail operations director în cadrul Fashion House București.
Outletul aflat la intrarea pe autostrada București-Pitești a fost deschis în 2008 și are o suprafață închiriabilă de 16.000 de metri pătrați.
Comisia Europeană a iniţiat, marţi, proceduri oficiale pentru a evalua dacă este posibil ca Meta,…
CoinPoker, una dintre cele mai remarcabile platforme de criptopoker din lume, a făcut recent un…
Plină de locuri frumoase, cu plaje însorite și ape de un albastru ireal, dar definită…
FL Technics, una dintre cele mai importante companii de întreținere, reparație și revizie (IRR) din…
Economia germană a revenit pe creştere în primul trimestru al acestui an, când a înregistrat…
Circulaţia trenurilor de metrou, în perioada 1 - 6 mai, se va desfăşura conform graficelor…
Acest website folosește cookies