Producătorul de valize și genți Samsonite România a ajuns la afaceri de 6,88 milioane de euro în 2016, cu 7% mai mult decât în anul anterior.
Pentru următorii cinci ani, compania își propune să atingă vânzări de 18 milioane de euro și să deschidă 100 de magazine în România, de patru ori mai multe decât are în prezent.
Cifra de afaceri de 6,88 milioane de euro a General Business System, unic importator și distribuitor Samsonite în România, a fost acoperită în proporție de 60% de activitatea companiei în București. Pentru a menține ritmul susținut de creștere, Samsonite România își propune să deschidă încă 10 magazine până la finalul anului. De altfel, rețeaua proprie este responsabilă de 95% din vânzările Samsonite România, restul fiind reprezentat de distribuitori.
„Ne extindem rețeaua de magazine și vrem să punem accent mai ales pe magazinul online, dar asta nu înseamnă că nu ne vom păstra strategia celui mai mic preț mondial cu care ne-am impus pe piața locală. Dacă cineva își cumpără un produs Samsonite de la noi și găsește un preț mai mic în altă țară, va primi de la noi diferența”, a spus Elena Bucur (foto), Manager Vânzări și IT al firmei General Business System.
Primele valize Samsonite au fost create în 1910. Samsonite este, în prezent, lider de piață la nivel mondial, deținând 75% din piața globală de profil și 80% din piața branded locală. Prețurile produselor Samsonite variază de la 50 la 500 de euro, iar prețul mediu al produselor acestui brand în România este de 100 de euro.
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies