Samsonite România vrea să ajungă la 100 de magazine până în 2022

Cristina Dobreanu 20/03/2017 | 14:55 Ştiri
Samsonite România vrea să ajungă la 100 de magazine până în 2022

Producătorul de valize și genți Samsonite România a ajuns la afaceri de 6,88 milioane de euro în 2016, cu 7% mai mult decât în anul anterior.

Pentru următorii cinci ani, compania își propune să atingă vânzări de 18 milioane de euro și să deschidă 100 de magazine în România, de patru ori mai multe decât are în prezent.

Cifra de afaceri de 6,88 milioane de euro a General Business System, unic importator și distribuitor Samsonite în România, a fost acoperită în proporție de 60% de activitatea companiei în București. Pentru a menține ritmul susținut de creștere, Samsonite România își propune să deschidă încă 10 magazine până la finalul anului. De altfel, rețeaua proprie este responsabilă de 95% din vânzările Samsonite România, restul fiind reprezentat de distribuitori.

„Ne extindem rețeaua de magazine și vrem să punem accent mai ales pe magazinul online, dar asta nu înseamnă că nu ne vom păstra strategia celui mai mic preț mondial cu care ne-am impus pe piața locală. Dacă cineva își cumpără un produs Samsonite de la noi și găsește un preț mai mic în altă țară, va primi de la noi diferența”, a spus Elena Bucur (foto),  Manager Vânzări și IT al firmei General Business System.

Primele valize Samsonite au fost create în 1910. Samsonite este, în prezent, lider de piață la nivel mondial, deținând 75% din piața globală de profil și 80% din piața branded locală. Prețurile produselor Samsonite variază de la 50 la 500 de euro, iar prețul mediu al produselor acestui brand în România este de 100 de euro.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.