Valoarea totală a pieţei de publicitate online din România a fost de circa 41 de milioane de euro (peste 190 de milioane de lei) în 2016, în creștere cu 22% față de anul anterior, cea mai pronunțată majorare din Europa, conform celui mai recent studiu ROADS (Romanian Online Advertising Study), derulat de IAB România cu sprijinul PwC România.
De asemenea, în al doilea semestru din 2016, valoarea pieței de publicitate online autohtone valora circa 24 de milioane de euro (aproape 110 milioane de lei), cu 36% mai mult faţă de totalul înregistrat în primul semestru al aceluiași an și cu 19% mai mult decât în semestrul similar al anului 2015.
„Pe fondul unei creşteri economice robuste la nivel de ţară, alimentată de consum, piaţa publicităţii online din România a înregistrat o creştere puternică anul trecut, confirmând potenţialul foarte mare al acestui segment, despre care se vorbeşte de multă vreme, însă care nu s-a concretizat în anii anteriori. Pentru a capitaliza însă această evoluţie favorabilă, publisherii trebuie însă să vină cu conţinut de calitate, care să satisfacă nevoia companiilor de a targeta diferite nişe de piaţă”, a declarat Bogdan Belciu (foto), Partener, Servicii de Consultanţă pentru Management, PwC România.
Tendinţele si evoluţiile pentru anul trecut, potrivit IAB Romania (asociația industriei de marketing și publicitate interactivă din România) și PwC România:
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies