Oameni

Publi-interviu. Profil de manager: Vlad Florea

Vlad Florea, Director Comercial Essilor România de peste șase ani, vorbește despre istoria, provocările prezente și perspectiva companiei în contextul pieței locale de optică.

NewMoney: Cum definiți rolul Essilor România în piața locală de optică?

Vlad Florea: Dacă ne gândim că, în prezent, piața de optică din România nu atinge nici 50% din potențialul maxim la care poate ajunge, vă pu­teți imagina cu ușu­rință că provocările din acest domeniu erau imense cu zece ani în urmă. Dorința de performanță a întregii echipe din România, integritatea, comunicarea trans­pa­rentă și vasta experiență a grupului din care facem parte au fost cele care au făcut dife­rența în ce privește succesul dez­vol­tării unei solide rețele naționale de parteneri și nu numai. Am reușit să schimbăm percepții, prin campanii ample de conștientizare a im­portanței vederii bune, ne-am implicat în îmbu­nă­tățirea serviciilor opticii medicale din România și am sprijinit comunitatea din care facem parte, ori de câte ori a fost nevoie.

– Care este perspectiva companiei pe care o conduceți și a pieței, în ansamblu?

– Viitorul pentru Essilor în­sea­m­nă îmbunătățirea perma­nentă a produ­selor noastre pentru corecție, pro­tec­ție și prevenire pentru sănătatea vi­zuală, indiferent de nevoi. Pentru a face față acestei provocări, departamentul comercial și inovația sunt le­gate inextricabil. În amonte, centrele noastre de inovare și tehnologie func­țio­nează în contact direct cu piețele noastre, iar în aval, cercetătorii cola­bo­rează cu echipe de marketing, co­mercial și cele de inginerie globală Essilor, pentru a pune rapid inovația la dispoziția consumatorilor. Purtă­torii de ochelari din România au acces în timp real la toate inovațiile Essilor, iar misiunea noastră, de a contribui la o viață mai bună, printr-o vedere mai bună, ne onorează și ne motivează să fim din ce în ce mai buni.

– Care este contribuția dumnea­voastră la dezvoltarea compa­niei?

– Atribuțiile mele au un spectru larg: de la dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale, identificarea oportunităților co­merciale și evalua­rea riscurilor, cercetarea continuă a nevoilor pieței și revizuire, men­ți­ne­rea unei relații excelente cu clienții și crearea de noi parteneriate, identificarea noilor oportunități de piață, până la stabilirea prețurilor, atingerea obiectivelor de vânzare și în­deplinirea sau îmbunătățirea obiectivelor de bu­get, cost, vo­lum și efi­ciență.

– Care este citatul sau mottoul care vă definește cel mai bine?

– Mă regăsesc cel mai bine în spu­sele lui Charles Darwin: „Nu specia cea mai puternică sau cea mai in­te­li­gentă supraviețuiește, ci aceea care se adap­tează cel mai bine schim­bării“. Cred că acest citat repre­zintă însăși esența misiunii comerciale, aceea de a inova și adapta permanent, în func­ție de nevoile consumatorilor și par­tenerilor.

Carte de vizită

Vlad Florea lucrează la Essilor România de zece ani, în ultimii șase ani având funcția de Director

  • Comercial. Înainte să ocupe această funcție, el a fost Reprezentant Tehnic și de Vânzări și Manager de Vânzări.
  • Studii. Este absolvent al unui Exe­cutive MBA în cadrul ASEBUSS și al Facultății de Electronică, Teleco­mu­nicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Politehnice din București. Deține 14 certificate și cursuri în vânzări, negocieri și administrarea afacerilor.
  • Compania. Essilor România, parte a grupului francez cu același nume, este lider în dezvoltarea, producția, distribuția și comercializarea lentilelor de ochelari.
NewMoney

Recent Posts

AeroVacanțe introduce pentru această vară 14 curse charter către Lesbos, a treia cea mai mare insulă din Grecia

AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…

48 de minute ago

EY: Investiţiile străine directe europene în România se confruntă cu primul declin în ultimii 3 ani

Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…

o oră ago

Grupul de turism rtk se lansează în România

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții…

2 ore ago

Listarea Premier Energy Group, la BVB: Ţelul nostru e să devenim unul dintre liderii regionali în zona Balcanică

Premier Energy Group vrea să ajungă la peste 1.500 de MW energie instalată în surse…

2 ore ago

TEILOR lansează DAAR, un nou brand de bijuterii, cu un portofoliu axat pe diamantele create în laborator

Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…

2 ore ago

Centrokinetic, în parteneriat cu AGISTA, achiziționează pachetul majoritar al clinicii Socrates din Timișoara

Fondul de investiții de growth AGISTA a sprijinit cel mai mare lanț de recuperare medicală…

3 ore ago

Acest website folosește cookies