Ştiri

Prețul unei acțiuni MedLife: 26 de lei. Valoarea întregii companii: 522 de milioane de lei (116 milioane de euro)

Prețul final al ofertei MedLife este de 26 de lei pe acțiune pentru investitorii instituționali. Prin urmare, valoarea totală de piață a companiei este de circa 522 de milioane de lei, echivalentul a 116 milioane de euro.

Prețul maxim cerut de cele două fonduri care ies (unul integral, altul parțial) din acționariatul MedLife a fost cu 25% mai mare decât prețul final, respectiv 35 de lei pe acțiune.

Investitorii de retail ale căror subscrieri au fost înregistrate în primele patru zile ale perioadei de ofertare vor primi un discount, prețul unei acțiuni fiind de 24,7 de lei.

Fondul de private equity V4C a vândut întreaga sa participație, de 36,25% din capitalul social al MedLife, în timp ce IFC, divizia de investiții a Băncii Mondiale, a vândut un pachet de acțiuni de 7,75%.

Tranzacționarea acțiunilor companiei pe Bursa de Valori București (BVB), sub simbolul bursier ”M”, ar urma să înceapă pe 21 decembrie.

Investitorii de retail au vrut de patru ori mai multe acțiuni decât au fost scoase la bătaie. Ei vor primi câte o acțiune MedLife la fiecare 4 titluri subscrise, reiese din datele comunicate de intermediari.

MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România. Compania operează cea mai extinsă rețea de clinici, una din marile rețele de laboratoare medicale, spitale generale și specializate și are cea mai mare bază de clienți pentru pachete de prevenție în sănătate din țară.

Ca urmare a ofertei, acționarii majoritari (familia Marcu) dețin 51% din capitalul social al MedLife, iar IFC deține cel puțin 5%.

Alexandra Pele

Cu o experiență de peste șapte ani în presă, Alexandra Pele acoperă domeniile finanțe, bănci și asigurări. Anterior, a lucrat la departamentul economic al ziarului Gândul și la cursdeguvernare.ro.

Recent Posts

AeroVacanțe introduce pentru această vară 14 curse charter către Lesbos, a treia cea mai mare insulă din Grecia

AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…

20 de minute ago

EY: Investiţiile străine directe europene în România se confruntă cu primul declin în ultimii 3 ani

Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…

50 de minute ago

Grupul de turism rtk se lansează în România

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții…

o oră ago

Listarea Premier Energy Group, la BVB: Ţelul nostru e să devenim unul dintre liderii regionali în zona Balcanică

Premier Energy Group vrea să ajungă la peste 1.500 de MW energie instalată în surse…

o oră ago

TEILOR lansează DAAR, un nou brand de bijuterii, cu un portofoliu axat pe diamantele create în laborator

Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…

2 ore ago

Centrokinetic, în parteneriat cu AGISTA, achiziționează pachetul majoritar al clinicii Socrates din Timișoara

Fondul de investiții de growth AGISTA a sprijinit cel mai mare lanț de recuperare medicală…

3 ore ago

Acest website folosește cookies