Piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani se ridică anual la 400-450 de milioane de euro, segmentul online generând 10% din vânzări, potrivit unui studiu realizat de MillwardBrown Romania și comandat de platforma online miababy.ro.
Miababy.ro este o platformă dezvoltată de antreprenoarea Mia Karimzadeh (foto), în urma unei investiții de peste jumătate de milion de euro, așteptată să fie recuperată în primii trei ani de la lansare.
Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP și stocurile retailerului.
Piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani va crește anul acesta cu circa 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar ponderea părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%.
“Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general și fondator al miababy.ro.
Magazinul online miababy.ro este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare etc.
Sursă foto: miababy.ro
Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…
România participă cu 2.300 de militari şi 220 de mijloace tehnice la un exerciţiu multinaţional…
Legea privind energia eoliană offshore va intra în vigoare în data de 30 mai, a…
Ministerul Finanţelor a publicat Ghidul schemei de 2,25 miliarde lei pentru investiţii majore în industriile…
Catedra de profesor de Fizică a preşedintelui Klaus Iohannis de la Colegiul Naţional „Samuel von…
Cotaţiile futures la cacao s-au prăbuşit, pierzând până la 27% în doar două zile, iar…
Acest website folosește cookies