O antreprenoare a investit jumătate de milion de euro într-o platformă online cu produse pentru copii până în trei ani

Andreea Neferu 08/08/2017 | 15:15 Ştiri
O antreprenoare a investit jumătate de milion de euro într-o platformă online cu produse pentru copii până în trei ani

 

Piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani se ridică anual la 400-450 de milioane de euro, segmentul online generând 10% din vânzări, potrivit unui studiu realizat de MillwardBrown Romania și comandat de platforma online miababy.ro.  

Miababy.ro este o platformă dezvoltată de antreprenoarea Mia Karimzadeh (foto), în urma unei investiții de peste jumătate de milion de euro, așteptată să fie recuperată în primii trei ani de la lansare.

Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea lui în online, depozitul propriu, sistemele ERP și stocurile retailerului.

Piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 3 ani va crește anul acesta cu circa 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar ponderea părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%.

“Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general și fondator al miababy.ro.

Magazinul online miababy.ro este structurat în categorii cu produse de îmbrăcăminte, încălțăminte, îngrijire, jucării, produse pentru plimbare etc.


Sursă foto: miababy.ro

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.