Ştiri

Notino, venituri de 384 de milioane de euro în 2019

Veniturile e-shop-ului au ajuns la 384 de milioane de euro, cu 56 de milioane peste nivelul înregistrat în anul precedent, acesta fiind cel mai bun rezultat al companiei din cei 15 ani de activitate.

Anul trecut, Notino a atras 2,1 milioane de clienți noi în Europa, iar cifra de afaceri înregistrată în România a reprezentat 8% din totalul vânzărilor. Compania a înregistrat un an record și în ceea ce privește numărul de produse vândute.

„În 2019 am înregistrat vânzări de aproximativ 35 de milioane de unități, comparativ cu 2018, când am vândut 29 milioane de produse. Vorbim despre o creștere anuală de 20%. Cea mai mare pondere au reprezentat-o parfumurile, cu peste 6 milioane de unități vândute,“ a declarat Zbyněk Kocián, Director General al companiei Notino.

Clienții au fost foarte interesați și de produsele de îngrijire a tenului sau produse cosmetice, precum și de produsele pentru îngrijirea părului sau parfumuri pentru casă.

Cea mai bună zi a anului a fost, ca și în 2018, Black Friday, pe data de 29 noiembrie. „De Black Friday, am gestionat 100.000 de comenzi și am vândut 400.000 de produse. Clienții noștri au cumpărat aproximativ 280 de produse pe minut,“ a declarat Tomáš Hofer, director logistic al companiei Notino.

În anul 2019, compania și-a extins rețeaua de magazine fizice și puncte de ridicare. Notino și-a deschis al doilea magazin în București, în centrul comercial Mega Mall, având în prezent magazine fizice în 9 țări.

Compania intenționează să extindă și să modernizeze magazinele fizice existente, să extindă gama de produse, să introducă în funcționare un al doilea depozit și să extindă rețeaua de canale de distribuție în toată Europa, ceea ce va scurta termenele de livrare a comenzilor în peninsula Scandinavă și Marea Britanie, de exemplu. De anul trecut, Notino operează în 24 de țări, după ce și-a extins activitatea în Elveția și Rusia.

Notino în 2019

  • Veniturile e-shop-ului Notino au ajuns la 384 de milioane de euro, cu 17% mai mult față de anul precedent.
  • Notino a atras 2,1 milioane de clienți noi.
  • Compania a vândut 35 de milioane de produse, cu 6 milioane mai mult decât în anul 2018.
  • Cea mai bună zi a fost pe data de 29 noiembrie – 400.000 de produse vândute și 100.000 de comenzi expediate.
  • Cifra de afaceri în România reprezintă 8% din totalul vânzărilor realizate.
Andrei Dumitru

Recent Posts

Peste 3000 de șoferi de TIR și 500 de îngrijitori de persoane din Filipine vor veni în România în 2025

Un proiect pilot inițiat de agenția de recrutare a personalului străin WORK FROM ASIA, prin…

6 minute ago

ANPC: La vopsirea ouălor nu utilizaţi vopsea pentru alte destinaţii, precum cea tipografică sau pentru textile

Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…

2 ore ago

Studiu Revolut: Cum vor petrece europenii concediul din acest an

Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…

2 ore ago

Indotek Group investește 16 milioane de euro în Plaza M

Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…

3 ore ago

Google a plătit 20 de miliarde de dolari în 2022 pentru a fi motorul de căutare implicit în Safari

Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…

3 ore ago

Studiu: Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…

3 ore ago

Acest website folosește cookies