Retailerul german Rewe, care operează rețeaua de discount Penny Market, a remodelat 30 de magazine în perioada aprilie-iulie a acestui an. Procesul continuă în luna august cu 7 noi remodelări, obiectivul pentru acest an fiind de 50 de unități.
Grupul german avea la începutul lunii august 203 magazine operaționale pe piața locală.
Compania a anunțat la începutul acestui an că va investi în remodelarea a 50 de magazine Penny, după ce și anul trecut au fost transformate 50 de unități.
Obiectivul Rewe este dublarea lanțului de magazine până în 2025, în contextul în care retailerul va investi anual circa 80 de milioane de euro în expansiune, potrivit informațiilor valabile la începutul acestui an.
Până anul trecut, nemții operau pe plan local prin două branduri, Penny Market și XXL Mega Discount.
Din totalul de opt magazine XXL Mega Discount, două au fost vândute către Lidl, iar celelalte șase au fost închise, Rewe anunțând că le va remodela anul acesta sub umbrela Penny Market.
Rewe România a avut anul trecut afaceri de 2,9 miliarde de lei, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.
Sursă foto: Rewe România
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies