Grupul german Bosch a încheiat anul precedent cu afaceri consolidate de circa 1,5 miliarde de lei (332 de milioane de euro) în România, în creștere cu 22% față de 2015.
”2016 a fost un an cu o creștere dinamică pentru grupul Bosch în România, care continuă să fie o piață importantă pentru Bosch”, a spus Mihai Boldijar (foto), reprezentantul grupului german în România, în cadrul conferinței anuale de presă a companiei.
El a arătat că estimează ca vânzările Bosch în România să continue să crească anul acesta, după un prim trimestru în care aceste au înregistrat un avans ”cu două cifre” (peste 10%).
Bosch a investit anul trecut circa 63 de milioane de euro pe plan local, în special pentru dezvoltarea fabricilor.
Bosch are în România circa 4.800 de angajați, în creștere cu 50% față de anul trecut, iar pentru anul acesta preconizează un avans al personalului, mai ales pentru locațiile pe care nemții le dețin la Blaj, Cluj şi Timişoara.
Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnică liniară, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele diviziilor soluţii de mobilitate, bunuri de larg consum şi tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Sursă foto: Bosch
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies